Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2013 22:07 - MONITOR v/s SEGA ( forums)
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
0



Препрочитайки статията на Дончо, аз не можах да остана безразличен към неговата болка, неговата стройна мисъл и желанието му да направи всичко което му е по силите за да достигне до тая пуста истина.Браво Дон image image image

Разбира се, аз лично имам друго виждане, имам други пружини като обяснение за строежа на това ми ти човечество, но уважавам и респектирам бистър поглед от "другата страна на оградата"(а може би сме от същата, ама има ли значение изобщо). Едно от нещата с които не съм съгласен в горния текст е отношението към миграцията...тук искам ясно да подчертаяМИГРАЦИЯТА Е ЕДНА ОТ ПРЕДПОСТАВКИТЕ ЗА НАЛИЧИЕТО НА ПРОГРЕС.

Дай сега за да не съм голословен да извадя торбата с примерите. Ето да речем един най-близък и актуален...топъл, топъл (както би се изразил геврекопродавач):

По една или друга причина ние (като биологични единици със социално съзнание) се сбираме в този форум. Дърдорим си, джвафкаме се, обменяме умни и глупави мисли, хвалим се, навеждаме се, порицаваме, правим се на кавалери, на хитреци, на трепачи(някои са си натурални) - изобщо многообразие, такова каквото ще го намериш на улицата...няма някакви критерии и всичко е на доброволни начала. Един вид микроорганизацийка без идеална цел. Такива форуми хиляди по света, едни обсъждат едно, други друго, но както и да е...в настоящия пример ще използувам "нашия" и паралелния форум на "Монитор" (поради широката му отразеност в страниците на този форум). Какви са моите(а предполагам и на много от вас наблюдения)?

* * *

Форумът на "Сега" (Скайфорум) никога не е бил (поне аз не си спомням, освен един случай продиктуван от етични подбуди) манипулиран!!! (тук една голяма скоба за благодарност към учередителите и трудещите се за просперитета му)Тук сте могли да прочетете критики срещу неговите собственици, критики срещу тези които го администрират и критики срещу всеки и всичко. По някога всички се съгласни, понякога се получава деление на лагери, понякога никой не е съгласен с мнението на х или у. Изобщо - биологично разнообразие, хаос, един вид...всичките регулации стават вътре във форума - по естествен път.

* * *

Да погледнем сега в другия -този на "Монитор". (повечето от твърденията ми са базирани на отразена информация, намерена главно тук) Въпреки че от време на време влизам в интернетното издание на вестника, никога (или поне не си спомням) не съм участвувал в него. Доколкото разбирам всичко си е вървяло нормално(както тук) имало е поляризации, имало е несъгласия, съгласия и всичките му там форумски работи, докато по някое време не се стигнало до въдворяване на "селектвната правда". Изключва се (курвачката разбира се, без преки доказателства) един, после втори, трети...временно инициаторите ликуват...но после се оказва, че изчистеният продукт не им харесва дори и на самите тях и както забелязваме някои от тях мигрират тук. Ето, само един малък външен тласък и опит за корекция, опит за налагане на това кое е право разваля "екологичния баланс"...и домино ефектът не закъснява...не знам какъв е форумът на "Монитор" сега...но доколкото се вижда от наблюденията тук изглежда че е в криза. И какви алтернативи има? Ами - или ще се поправи или ще умре...толкова...as simple as that.

* * *

Та така, какво се вижда от горните факти...натуралната селекция се налага над "дирижираната".Нали? Не е ли факт, че България даже е плод на миграция? Решили значи там, онези от поволжието, от Памир и от пичка си майна, че не ги устройват там условията за живот - и хайде...друм! Такива неща са ставали и в Римската империя и в Отоманската, така е и в днешния свят. Движение, движение, движение...може, разбира се да сложиш граничари които да стрелят по желаещите да се движат, можеш да се опиташ да ги убедиш, че не трябва да се движат...е пробвано е и това...и както гледате едни общества са привлекателни (като "СЕГА") , а други не чак до там(като "МОНИТОР")...това не значи, че утре "СЕГА" няма да се сговни или МОНИТОР няма да възкръсне като феникс...всичко зависи обаче не толкова от собственниците на вестниците ( айде да ги наречем - елита) колкото от поведението и желанията на самите участници ( тоест -ние, неелита)

 

image

Руми, ето да речем Дон го нарича мнозинство...какво значение има етикета?Тъй де...

Аз имам слабост към американската литература(както и към руската и френската) но по-близко до сърцето ми са: Стайнбек, Сароян, Уди Алън, Марк Твен, Едгар Алън По, Керуак, Айзимов, Кларк, Ъпдайк, Фокнър, Фарлингети, Дзапа, Уайлдър, Селинджър, Вонегът...айде да спирам, че се увлякох (както винаги)...може би количеството си е оказало влиянието. Знам ли? А па може и да е качеството...

image

Сгуг, това мисля аз...аз онова мислиш ти. Аз изхождам от позицията на моя опит, а ти на твоя...тъй като все пак аз съм жив свидетел на оформянията, лимитациите и предимствата на тези две "школи" съм склонен да се уповавам на личните си наблюдения върху отношенията в тези две коренно противоположни по сърцевината си направления. Въпреки, че понякога ме гризат съмнения, винаги когато съм правил компромис със себе си (в името на нещо илюзорно и възвишено) винаги съм губел (а покрай мен и самото възвишено и илюзорно нещо). Ако щеш ми вярвай, ако щеш не ми вярвай.

image

Дон, удоволствието беше взаимно.

Йори, а да не говорим за Хелър, Хемингуей, Фидзжералд, Доктороу, Белоу, Уйлямс(Тенеси), Джон Кенеди Тул, Уулф...виж само колко любими съм пропуснал при първата серия...а па да не говорим за онези "редовите" - които смятаме също за добри, но...Милър, Конрад...(айде, че пак се отплеснах) image

Специално се връщам да адмирирам последния "лозунг" на Доктора.

image image image

Айде, стига сме се лигавили, току виж сме се разцелували след малко...аааа ма де...брежневщини значи ...(разбира се, че се майтапя) image




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811409
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930