Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2013 18:05 - Сране и четене (форумна препирня с "експерт")
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 741 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.07.2013 18:26


Ами, просто не ме чети, бе, копеле. Чиста работа. Аз ли да те уча?

(а иначе, между другото, напълно потвърждаваш практически твърдението от по-предишния ми постинг! image )

То тъй или иначе явно само си хабиш времето вдишвайки изпаренията на лайната изсрани от мен, вземи се у ръце и започни да се занимаваш с нещо което ще ти прави кеф. Логично, нали? Ами че то, заради туй си я докарал до там, щото четеш разни лайнари вместо да си гледаш работата.

Ходи там, удри му една, вземи да си направиш в къщи някоя инсталацийка, шибни един шамар на детето, оправи си казанчето в кенефа да не подлива и изобщо израдходвай си времето в далече по-природосъобразни нещица от четенето на мои постинги. Ще видиш колко е просто и колко доволен ще останеш...ми то не е за всеки туй - четенето. Тъй де.

Have fun with your reincarnations.

image

Моите реплики са "болдвани" , а на опонента - не.


Дай сега да видим къде те боли, миличък.

А, казанчето го оправих, още зимъска. Като пия две грозданки ставам добър.

Щом ти трябват две грозданки да ставаш добър, ами пий бе! За това барем акъл не се ще.

Чувал съм само лошите хора иззлобявали като пийнат.

А чувал ли си че се нанасят и увреждания на черния дроб? Изобщо има си плюсове има си и минуси...ама сега ти добър ли искаш да си или здрав?

И не обичам да ме псуват на чузди езици, като канадски.

? Тук вече си прекалено абстрактен, даже и за мен.

Не мога да не чета нещо, дето е сложено в кенеф. Ей, като вляза в кенефа (с оправеното казанче) - сички вестници окачени на пирона изчитам. И се карам на жената че ги реже - трудно се сглобяват после.

Ами шибни и една, по стар народен обичай...както ти си знаеш.

Така е в кенефите - някои серат, други четат. Грациане, ти от кои си?

Аз съм от ония комплексните. Хем сера, хем чета...изобщо толкова съм печен, че дори и цяла книга съм написал посветена на това начинание ("Колзетен компаньон" - желаещите да притежават лично копие да ми изпратят и-мейл и 24 долара...все пак печатам я на принтер и въпроса не е толкова до консумативите, колкото до труда...за тия пари съм си вътре...но все пак повечето от нещата са на Интернета и без това, така че не си заслужава да си хабите парите, освен ако сте "истински" ценители на уникални творби )

Или влижаш в кенефа само ако трябва да оправиш канадското знаме дето си го закачил отпреде на стената?

Тук си дори още по-абстрактен и мисля че като се препрочетеш, дори и ти самият няма да можеш да се разбереш...ама така е то с опърничавите...и те самите често каквото правят го правят само ей тъй, да е на инат. Характер, бе, характер!

image




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabylgarite - ...
31.07.2013 18:12
високоинтелектуално

извисих се
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804235
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031