Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2013 03:06 - 'ба си...глей как ми кипва лайното от такива клеветници
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 177 Коментари: 0 Гласове:
0



 Интересно: Тъпо било да плюеш - изрича мистичният ник гъзовик (по-всяка вероятност поредна реинкарнация на перманентно девалвиращ форумец ), като в единственните си публикувани под това име ново постинги той не прави абсолютно нищо друго освен точно това порицано от самия него деяние. 
Или може би извършва порицаване пред строя, превъзпитаване, корегиране, модифициране или там някакъв си друг червен синоним на гадното деяние(което е плюене само ако е извършено от политически некоректна личност)
И това ако не е ченгесарска логика, не знам кое е. Особено е осезателна при саркастичния двуизмерен езиков анализ на думата слип (Slip). Колелото се върти, другарю гъзовик! 
ДОКОГА? 
image
П.П. Как щях да забравя...като си толкова осведомен, готин, отиди и надникни в досието ми. По речника ти мога да установя че ти си от тези които могат да го направят и ще видиш какви сте ги правили. Аз, лично, не съм кой знае колко заинтересован да знам, както казах, но се вбесявам когато такива като теб се опитват да втълпят "инсинуацийки" на четящите. 
Вижте го, демек, и той е "певец" като мен. 
Да де, но - не. Не си познал, гъзовико. Ресто.
Ако си готов - аз слагам пет бона, ти сложи - един. 
Айде да си поиграем на руска финансова рулетчица, а? Тарикат!
Намери ми досието и го поствай и ако има там някакви такива отсенки за които намекваш - печелиш. Ти нали си падаш по мангизките, а? 
..."ба си...гле"й как ми кипва лайното от такива клеветници. 
(извинявам се на останалите за избухването си, но такова поведение ме "вади от релси"image

Редактирано от - Грациан на 18/2/2004 г/ 18:01:46




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811666
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930