Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2013 15:53 - То си е божа работа, дето викат
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 309 Коментари: 0 Гласове:
0



Ех, тоя ми ти Лъжефичо, ех тоя ми ти Лъжефичо!
А бе, колко пъти ще ти казвам, бе гьотверенче, че просто вие гейовете не ме привличате сексуално. Туй то. То си е божа работа, дето викат. Знам че е къде, къде по удобно сексуалния ти партньор да е от твоята порода...хем ще си гледкате мачлета заедно, хем ще си носите един друг тоалетите, хем няма кой да ти пили на кура, че си оставил дъската на тоалетната вдигната...ама пусто тия работи не стават така. Тук думата имат по-висши нещица, наречени инстинкти. Гнуся се от такива работи и туй то. Правете си там, каквото си правите, ама моля ви съ, мен не ме мешайте във вашите си работи.
Вземи, брато, както ти казах, намини към "Спартакус" и все ще намериш там "сходна душица"...тъй де...ейде сега, за да не те натирям с разни "хомофобни нападки", щото и ти си човек в края на краищата и ти права имаш...ама пък като си ми се лепнал като кърлеж...рано или късно ще ми кипне лайното и ще се изпусна с някоя нецензурна дума, да му еба майката...тц, тц, тц...
(това вече, произнесено към останалите форумци, на ушенце):ей, туй с "меките китки" много агресивно, в последно време, майка му стара. Нещо не го харесват ли там другите, драма ли изживява там душевна някаква...ама прави-струва, все при мен ще намине, гьотверенчето му с гьотверенче. image
image
 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 807578
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930