Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2014 19:34 - : Първите три неща, които би взел със себе си
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 548 Коментари: 0 Гласове:
0



въпроса ти е наистина интересен и ще се опитам да ти отговоря колкото се може по-искренно и точно.
Първо, като човек обичащ семейството си, ще се опитам разбира се да се възползувам от дадената ми възможност и да измъкна максимума от предоставената ми възможност. Тъй като в условието се казва: Първите три неща, които би взел със себе си. аз моментално ще кажа:жена ми, дъщеря ми и сестра ми. Освен че по този начин ще им позволя и на тях да се възползуват от една такава паднала от небето възможност да опознаят света, то с положителност бих и поизлекувал гузната си съвест ( ако не ги взема с мен). Да не говорим пък, че в противен случай ще бъда постоянно напомнян, че:Виждаш ли, докато ти си вееш гъза по света, дегустираш разни екзотични коктейли и кой знае какво още, ние тук, в Канада (или паралелно сестра ми в България) бачкаме, живеем делнично и...изобщо...знаеш ги какви са жените.
При положение, обаче, че ми кажат: Не, бе...не...става дума за неодушевени неща. Хич не се и опитвай да ни набуташ в тройни разходи. ... е тогава...ще кажа на моите си: Е, виждате ли, аз опитах...ама не пускат гювач! и с чиста съвест, като човек-прагматик ще се опитам да оптимализирам предложението и вместо някои "красиво и мистично звучащи интелектуалщини" ще си избера три възможно най-универсални и "разтегателни" неща, като:
1. Пари ( cash, кредитни и дебитни карти) и то колкото се може повече. Тъй като живеем в свят в който (почти всичко) може да се купи, предполагам всеки нормален човек би избрал парите като номер 1 ( в края на краищата не отивам на самотен остров, я...където с тях мога да си бърша само гъза, ами в различни точки на света, където консумеризма си действува със същата сила с която действува и тук). Не само че с пари( ако имаш разбира се достатъчно) можеш да не чувствуваш никакви лишения, но даже, дето викат хората, можеш и да се глезиш поръчвайки си "Cuba libre" в бара, да си пушиш на воля "Partagas" и "Drum" на палубата, да не търсиш най-евтинкото ядене в менюто и изобщо да не се правиш на "турист на бюджет" (което наистина си е мрачна работа). Ясно ти става, че с тях можеш да си купиш и фотоапарат за да заснемеш всички онези забележителности и да си закупиш сувенири от всички посетени дестинации и даже и да дадеш бакшиш на сервитьорките...а бе изобщо да се чувствуваш, както се викаше на времето, като БЯЛ ЧОВЕК.
2. Под номер 2, разбира ще взема пак нещо което е извор на multi - fun:
компютър, който на всичкото отгоре да е свързан с "Интернет". Най-вероятно ще трябва да си купя лаптоп за случая(по принцип предпочитам десктоп, ама след като ще съм мобилен толкова време...просто няма как... image) и да се договоря за каюта с интернетна връзка (нещо което си е напълно в реда на нещата на тези транзокеански лайнери ( или както там им викат). Като ползувател на компютър предполагам няма смисъл да ти обяснявам всичко което той би ти овъзможил:от удобството да следиш световната преса, до възможността да му хвърлиш даже и една "петица" с неизвестен опонент някъде в Турция или Аржентина.
Да не говорим, пък, че можеш и да влезнеш и в настоящия форум и да попрегледаш мненията на този или онзи. image
3. С положителност при едно такова продължително пътешествие ще имам и свободно време в изобилие ( нещо което ужасно ми липсва в реалността) и поради това ще си взема и една от акустичните си китари за да мога най-после да завърша този ми ти диск, дето съм го започнал от сума ти и време и дето не знам кога ще мога да го свърша. image

Интересно ми е, ти какво би взел, да речем? ( или който и да е друг от форумците)
image  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 806665
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930