Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2014 21:43 - единомишленици и "наши човеци".
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 335 Коментари: 0 Гласове:
0



Spasovden, Ган(ю), Пенкелерке, Чичо Фичо, sowa7 и изобщо всички приятели, единомишленици и "наши човеци". За всички ви едно голямо "Хай файв" image
Искам да си призная, без бой, едно от моите най-уродливи недостатъци, за които постянно ми се натяква в къщи: Аз, просто не отдавам нужното внимание и не отделям полагаемото се време за хората на които "вътрешно" най-много държа и които най-вече уважавам и дори обичам.
Поради някаква си, необяснима причина, аз посвещавам далече повече от времето и емоциите си дискутирайки с инакомислещи (и понякога дори елементарни дърлячи) и даже може да се каже мразещи ме хора.
Повярвайте ми, аз високо ценя вашите мнения, оценки и дори "дружески критики". Извинявам се, че понякога стоя индеферентен на тъч линията и не съм изразил своите адмирации. Честна дума, това е само защото не искам да стоя с постоянно еректиран палец image , което би било, според мен, проява на преекспониране ( може пък и да не е, знам ли? ). Бъдете сигурни, че много пъти имате високовдигнат "вътрешен" палец от мен, който макар и да няма тази показност на еректирания като трудовашка пишка виртуален има (лично за мен ) същия емоционален еквивалент.
Още веднъж моите извинения и уважения:image
06 Feb 2006



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804192
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031