Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2014 20:22 - скука
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
2



tupakmango, ами и аз, майна, вече 18 години живея в Брамптън и не те познавам, ама ей на: нали и това е една от функциите на интернета, да се опознаваме.
Ами какво да ти кажа за мен: Оня ден навърших 52* години. Висок съм метър и осемдесет и пет и последния път като се мерих бях цели 119 килограма ( сега може и да съм повече, може и да съм по-малко...не знам). Обичам да живея и както гледаш - все още го правя успешно. Женен съм от 25 години и имам 23 годишна дъщеря. Работя като качествен контрольор в една от най-големите в света фирми за производство на "газ под налягане" ( Да! Произвеждаме и въздух под налягане. image...това го казвам в аванс за евентуалните "шегаджии", които по стар форумен обичай биха тръгнали да ми пробутват асоциациативни намеци. ) През малкото си свободно време ходя да преподавам уроци по китара и ударни инструменти, играя табла, ходя по гостита и терени (като също така и приемам гости и вдигам терени), чета и пиша в този форум, композирам музика и даже успявам да имам пълноценен семеен живот - семейни разговори, гледане на филми, пеене на песни, вечери и всичките онези традиционалности дето стават в обикновенните семейства.
Също така обичам да ям, да пийвам умерено, да пуша ( много и то цигарки "направи си сам"image, да се съвокуплявам с жени ( това да го подчертая дебело, тъй като по всяка вероятност поради некойзнаеколко обичайното ми за българин име някои по-простоватички хора си мислят, че могат да ме примамят в хомосексуалните си фантазии с разни неприлични подписвания. ) и разбира се да се самообразовам ( четейки, слушайки и гледайки всичко което ми попадне пред очите и ушите). Просто не знам какво значи това нещо скука.
Ако толкова много те интересуват други неща свързани с бита ми, ами щракни на досието ми, където ще намериш хиляди мои постинги, в много от които ще намериш автобиографични подробности. Както виждаш - нормален човек съм, само дето си падам малко по-хиперпродуктивен и като почна да пиша се забравям, ама - хей, никого не принуждавам да чете. Нъл тъй?
Работяга съм бе, какво да се правя. image
image05 Февруари 2006 19:50

* SEGA SYM 60



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804216
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031