Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 16:36 - Sote mori sote
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 369 Коментари: 0 Гласове:
0



Иберия,
ето и твоя ред дойде копеле. Гледам, че ти изпитваш някаква си неутолима жажда да общуваме. (гледам за два дни цели две дузини постинги си напраскал и то много от тях с дърлящ се тон).
Хубуу, бе, копеле. Няма проблеми. Аз на времето имах един подобен на теб младши сержант в казармата - казваше се Радослав...виж фамилното му име съм забравил...."щото беше преди повече от четвърт век, да го еба и той така като теб: Ще прави, ще струва, все покрай нас, по-открехнатите копелета ( предимно софиянци, по едно ми ти случайно съвпадение ) ще се примъкне, все нещо и ще попива там информация, тарикатски лафове и съвети. Да де, ама вместо да каже: Благодарим, пичове, че ме открехвате и оцветявате тъпия ми делник на младши лейтенант в "Строителни войски", все ще вземе и ще се еркечи като теб...ами момчето селянче, за пръв път му се дава власт и правото да командува и тъй като му е скучно всред неговата интонационна среда, все към по-ученото го влече. Ама пък селянинът с власт си е пак селянин, само че може да ти каже: А"ре бе мърди софиянски, ще ви действувам по устав. Нема тука, мацки, мастики и "Фемина". Ще ви научим аз как се служи. Прави му на човека кеф да се прави на ВАЖЕН и толква.
Иначе и той като теб, попил тук таме някой тарикатски лаф от някой, възприел някои маниери от други, но в общи линийки - амиии...толкоз...не може да надскочи тая ми ти бариера, ама тъй като е достатъчно умен за да го установи - прави единственното което може - да се заяжда и да се възползува от положението си на "можещ да те ебава". Ето това е - дребни триумфчета, едни такива. Смешни, както виждаш.
Ама айде стига "дружески шаржове", дай да ти отговоря на въпросите, както се подобава:
1. Да. Имаме катерички и то много. Скачат насам-натам, въргалят се, късат торбите с боклук понякога, шетат ти из двора, крият се под дека ти и понякога даже ще ти се примъкнат до масата и ще стоят на задните си крачета в очакване да им хвърлиш нещичко. Когато за пръв път дойдох в Канада едно от нещата което направо ме ушашави беше именно това мирно съвместно съществуване между животни и хора. Идвайки от социалистическа България, където всяка твар, независимо дали питома или дива бягаше като ужилена само при миризма на човек ( явно на базата на десетки ритници, хвърлени камъни и изобщо недружелюбно отношение), докато тук, ако щеш ми вярай, хората правят всичко възможно животинките да не бъдат дискриминирани. Има случаи при които за да спасят някой котарак ще викнат пожарникари, медици и полиция, и хората ще направят всичко по силите си за да си свършат работата. Чел съм и за случаи на удавили се хора при опит да спасят някоя давеща се живинка.
2. Наистина имаш лимитации в абстрактното мислене, копеле. Може да ми се сърдиш, ама си е така. Ами токова е просто:
пишеш там в любимата си търсачка (дай да речем: eMule): Написваш в прозореца на Search: Sote mori sote ( поради факта, че ш се изписва с "ес с чавка отгоре, това е най-удачния вариянт ) и пред очите ти ще блеснат най-малко тридесетина "удара" - като почнеш от този на Есма Реджепова и стигнеш чак до Ненад Йованович. Ако те индересува нещо друго в областта на музиката - питай, бе, човек. Аз съм на среща. И не само от "твоите", ами и рок, джаз, класика и какво ли още не...просто на мен това ми е "детската болест" и да не се хваля, ама бая съм информиран в тия ми ти води. От Албениц, та чак до Зорица Брунслич.
3. Твоя кумир Поповски, не го знам жив ли е умрял ли е...ами както виждаш - прекалените "фобии" виж до какво водят. Аз, като по-нормален човек от него съм си казал и името и местожителството и като умра, предполагам все някой ще палне една свещичка за мен.
А Димчо, кой го знай къде е. Ако е жив - много поздрави, ако е гушнал букета - ами лека му пръст. Ами, вие неговите поклонници какво направихте по въпроса? Нищо! Само мяучите хаотично: Де го Попа? Къде е нашият мъдър водач? Къде потъна вожда на научно-техническата интелигенция? и разни такива въздухарщини. Ами, ако бяхте по-окумуш и хора с принципи, все някой щеше да го издири, барем букетче цветя щеше да му занесе я лично (ако е жив), я на гроба (ако се е поминал)...ама нали ви казвам и вие сте същия сорт- само: плям, плям, плям, плям, плям...а когато се стигне до дела - ръцете в гъза.
4. Ами то практически погледнато кебапчета могат да се направят от абсолютно всичко ( включително и твоите мъде), въпросът е че само хора на твоя акъл биха тръгнали да ги ядат.
Ами...толкоз.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 807856
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930