Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2014 13:40 - няма дим без огън
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 537 Коментари: 0 Гласове:
1



Иберия, аз съм от ония хора които са 100% против цензурата. Моето лично мнение е, че всеки идиот има право да декларира своята идиотщина и че дори и такива невъзпитани селяндури като теб трябва да имат правото да си изокат гнусните и семпли мисли пред аудиторията.
Тъй де. И ти си човек. И ти душа носиш, да го еба. И на теб ти се ще хората да те видят що за тъпънар си.
Ама ха! Как може някой да ти пречи да покажеш долните си гащи пред толкова народ? Ами, срамота си е, ако ме питаш мен. Нарушава се естественния ход на нещата ( който най-често е в ущърб на мислещите индивиди. Идат варварите, да го еба, и изпосират всичко наоколо...ама пък щом така е станало, значи трябвало е да стане. Значи обществото още не е дозряло да се саморегулира )...ама гледаш, има си, значи, тук някакъв порядък от известно време. Хората решили, че не може току така анархистично да оставят разни фатмаци да обиждат други участници. Хеле па да им предлагат по възможно най-непродуктивен начин* нежелани сексуални услуги. Виж, тук нищо не мога да направя. След като стопаните на форума са решили да те санкционират, ами или трябва да корегираш поведението си или да се примириш с ножиците.
Аз, както гледаш, съм пълен непукист и хич не ми дреме, да речем, че някой си путьо ще ми се гевези насреща. Даже го приемам за напълно в реда на нещата. Ами какъв путьо ще е, да го еба, ако не го демонстрира, в края на краищата. То все едно да искаш от магистрална труженичка да се държи благовъзпитано и непредизвикателно на работната си площадка. Ами нали ще трябва или да умре от глад или да се преквалифицира за някоя по-недоходоносна професия.
Виж, ако някой човек със субстанция ме нарани, тогава може и да ми стане криво, ама пък явно и той ще да си е имал повод човека, за да тръгне да го прави. Може пък и аз (по всяка вероятност неволно) да съм го настъпил по мазола, в края на краищата. Прост физичен закон - няма дим без огън. Или ще му е неприятна моята позиция или моето поведение или моя речник или па кой знае какво друго. Ебем ли го? Ама щом па е тръгнал, нема да го спирам с"а. Ако можеме да се разбереме като хората: Аз, така, щото, ти така и т.н.т. - ами хубаво, ако не можем - ами не можем и туй то. Случват се и такива работи, в края на краищата.
image
_________________________________________ _____________________
*100% съм сигурен че абсолютно никоя жена (дори и таква която е току що пусната от дългогодишен затвор ) няма да дойде да ти духа, след като се обърщаш към нея с толкова унижаващи, гнусни и направо отвращаващи реплики. Аз разбирам, че си нерационален (никога и не съм очаквал такова нещо от бивш кадри на БНА, в края на краищата) ама тук става дума и за нараняване на чувствата на жена, която не само че не ти е направила нищо лошо, но дори и държаща се с теб дружелюбно.
Ако аз бях на твое място, щях да и се извиня тутакси и да и обещая, че повече няма да правя така. Тъй като, обаче, не съм на твое място, единственното което остава е да го направиш ти бе, левак!
12 Feb 2006



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 810055
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930