Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2014 16:35 - КОГАТО БЯХ "POSTER BOY" НА ТУНЕЯДЩИНАТА
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 288 Коментари: 0 Гласове:
0



Наистина, има хора, които просто бягат от отговорността да се грижат за собственните си дела, сигурност, реализация и дори инотонационна среда. Те предпочитат друг (най-добре - онова ми ти абстрактно чудовище, дето му викате Държавата ) да го дундурка и да му подсигурява там, един екзистенц минимум, докато той се занимава с любимите си интелектуалщини.
Как така, значи, да го еба, Гунчо ще трябва сам да си търси работа? Ами къде, къде, по хуманитарно е, вместо да подава там разни молби, автобиографии, референтни писма и даже разни такива ми ти изгъзици като резюмета, циркове-вити ли там( дето им викат на едни такива автобиографии, ама по-бамбашка...а бе, си ебали майката тия, какво ли няма да измислят за да ти разгонят фамилийката, значи) и т.н.т. да го спре там някой спретнат милиционер, докато се мота из улиците мислейки си за разни интелектуални неща и да му каже: Да ви се представя:старшина Марков. Я, ако обичате, си дайте паспорта, другарю, да видиме къде работите, защото не може то така...ъъъъъ...да се шляете безсмисленно из улиците. Вие сте член на работническата класа и като такъв трябва да работите някъде. Ясно? Ако не си намерите сами работа, ние ще ви намерим и ще ви въдворим(помните ли я тая дума, а?) някъде на работа, по наше осмотрение.
Ще се чеше по темето Гунчо, ще поповдига смъкващия се панталон, и ужким ще се муси пред милиционера там, ама ще му е кеф иначе, че ей на...гледаш ли...грижи се, значи, дръжавата за него. Щото нали знаете? Като няма дяволът работа и почва да си ебе децата. Та и онова на което му викаха ДЪРЖАВАТА по ония времена, се грижеше да не би случайно някой да остане неангажиран в кипящия строеж на Новото общество...е, сега, ако пък се окаже че човекът е дегенерат там някакъв, ами хубууу, бе и за това си имаше лек - хайде в джипката и на "курорт". Да видиш как ще бачка нашият, та чак ушите му ще пращят на саботьора му със саботьор.
Кой каквото ще да ми разправя, аз ги помня тия времена. Даже веднъж, току що връщайки се от работа на морето ( даже и когато бях средношколец и после-студент, всяко лято работех) бях заснет с мои другари от екип на БТ седящи на теферич на масичка в едно заведение дето му викаха "Домът на покойника" и как пия някакви разхладителни напитки. Аз, въпреки че през онези години имах излъчване на вражески елемент (афро прическата ми директно ме запокитваше в лагера на враговете на Родината, без даже и да се броят другите ми негативи), не само че учех, но и работех, както ви казах, а тия ми ти капути, без да питат "Може ли?", "Имате ли нещо против?" ще ме заснемат, да ги еба, като "постер бой" на тунеядщината...ама, к"во сега да ходя и да ги съдя ли? Ами, ами...попсувахме там, след като го гледахме туй ми ти "АГИТТАБЛЕНО ПРЕДАВАНЕ" и толкоз.
Та този екип от интелектуални телевизионни пропагандаторни работници, както се досещате, имаше за цел да критикува тунеядството и умишлената безработица на която се отдаваха доста хора от онези времена. Ами, ако помислиш, някои от тях (предимно дребни шмекерчета) си имаха разкошен поминък. Ще "менкат" там динари, долари и драхми с ахмаци-западняци пред "Александър Невски" и само с един "удар" ще направят повече отколкото ако отидат и се бъхтат в някой социалистически индустриален гигант. Ами тъй, де...прагматици хората, в края на краищата.
Да, ама, аз, Мики и Весо Шведа ( дето и тримата бачкахме или съответно учехме) бяхме заснети като дивианти, а тия дето им викаха тогава "чейнджъджии" - не ( те по принцип бяха с по-аграрни физиономийки и някак си нямаха онази визуална презентативност необходима за ярко заклеймяване на "отявлен враг на трудещия се народ).
Бас държа, че в момента повечето от тия ми ти тогавашни "гяволета" или са "мутрирали" или пък са в хора на недоволните, плачещи със силен глас за завръщането на СПРАВЕДЛИВИЯ СТРОЙ, през който те можеха да практикуват "индивидуален капитализъм", а не като сега, да го еба - чейнджбюра на всяка крачка, банки там, а бе мани-мани...развалиха им на хората гилдията и туй то.
image 20 Feb 2006



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 806454
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930