Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2014 18:14 - Защо хората напускали и не искали били да се връщат
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 906 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз ви гарантирам, ей тук на, с две ръце, че няма да гласувам, дори и да имам такова право ( това си е лично мое становище, и доводите съм си ги изяснявал доста подробно в други рубрики с подобно ухание).
Онова което ме натъжава е изключително недружелюбното отношение на българите живеещи в България към българите живеещи извън България.
Все повече и повече се убеждавам, че мнозина, чиито намерения са били "временно напускане на страната с гурбетчийски намерения", след като бъдат третирани системно по този вулгарен начин и от администрации и от учереждения и както сами виждате и от най-най-най-редови свои сънародници съвсем логично биха избрали да не се завърнат там.
В интерес на истината, мен лично Канада винаги ме е третирала много по-хуманно и недискриминационно (без да съм роден в нея), отколкото моята собственна Родина. Жалко но факт.
Не се чудете после: Защо хората напускали и не искали били да се връщат.
Бас държа, че мнозина са на моето дередже и са били третирани унизително било от посолства, било от родни учереждения, било от митничари или дори и от такива "изключително открехнати" форумци като вас.
image 




Гласувай:
3


Вълнообразно


1. larryone - Прав сте, идеята за "невъз...
28.07.2014 18:27
Прав сте, идеята за "невъзвращенеца" е с дълбоки традиции в умовете на българските държавни служители (на всички нива). Ако считате, че това ще се промени скоро - не сте прав. Мина четвърт век уж в демокрация, а живеещите в чужбина си остават "предатели" за почти всички политици и за една голяма част от българското население. От емигрантите се очаква да си траят, да нямат никакви изисквания към държавата и само да пращат колкото се може повече пари (виж, тях ги искат). Така е у нас.
цитирай
2. haralanov - Добре, не гласувай но...
28.07.2014 18:49
Но по този начин относителната тежест на ДПС в българския политически живот нараства.Защото бай Хасан от Черноочене няма твоите кахъри и вътрешни дебати.
цитирай
3. gratzian - Re:
28.07.2014 19:12
Просто, според мен не е морално да участвувам в забъркването на попара която няма да сърбам. :)
цитирай
4. haralanov - Ти няма да участваш в забъркването на попарата...Ах колко си чистичък...
28.07.2014 21:43
Но милиони българи ще участват!
Ти ще си статичен наблюдател без желание за промяна!
Негласувайки-не променяш нищо!
цитирай
5. gratzian - Всеки си има свои принципи и гледна точка
28.07.2014 22:44
Аз и без това съм безпартиен и нямам партия на която да симпатизирам в България.
Аз гласувам, тук в Канада, където живея, работя и плащам данъци. С моя късмет, кандидатите за които гласувам никога не биват избирани, но аз си пускам бюлетинката.
В България идвам веднъж на 5-6 години(приблизително)...за 26 години съм идвал 4 пъти.Не смятам че е етично да определям бъдещето на хората в България, макар и хипотетично. Имам право на глас, но не го използувам...толкоз. Това си е моя позиция и на когото не му отърва, ами да не му отърва, в края на краищата. Аз не спирам никого да гласува, в края на краищата. Всеки си има свои принципи и гледна точка, които уважавам. Уважавайте и моите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 810049
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930