Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2014 13:46 - ПЪЛНОТО РАЗОЧАРОВАНИЕ НА КОПНЕЕЩИЯ ЗА НЕЩО "ПО-ТАКА" ИНДИВИД
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
-1



ПЪЛНОТО РАЗОЧАРОВАНИЕ НА КОПНЕЕЩИЯ ЗА НЕЩО "ПО-ТАКА" ИНДИВИД (монолог на фалоса)
За най-голямо съжаление демокрацията се оказа не онова за което си е мечтаел нашия човек. Кофти, някак си. Едно такова...ни да псуваш, да го еба, ни да...а бе...сега, разбираш ли, всичко едно такова - гаднярско. Иска му се на човек, значи, така, да може, като бял човек да си живее, да си гледа кефа, питиенцето там, салатки-малатки, рахатлък, бе... както ония по филмите го правят... басейнчето му там, джипа, па даже и яхтичка...ами защо не, бе? Ами нали и ние сме интелигентни хора, па на всичкото отгоре и сме открехнати...а па то се оказва, че, разбираш ли...не било чак така.
Ужким, всички сме били с равни шансове, дето викат, а па то - к"во? Клати ми се ръката, равни шансове...няма, бе, брато. НЯМА.
Гледаш ме, значи, убав човек съм. И на поркане издържам, и на бой и изобщо - момче мъжкарче съм, ама защо, да го еба, оня капут там с цайсите, дето и сопола не мое си избрише гле"й са какво маце е забърсал, гле"й го, "начи, пе"ераса му с пе"ерас какво чудо вози, гле"й го и в каква прогимназия живее, а па аз требе да се свирам у едностайнио, барабар с булката, маненкиьо и даже на сичкото отгоре и бабата сме я "зели от село.
Е, те това е. А ония гадняри краднат, да го еба и ни лъжат: Ние, вика, като влезнеме в Европата, ние таковата, ние - онаковата. Куро ми Янко, значи. Он си крадне с две ръце, а па ти - че"й начи за зелена трева. Как беше там...Уейт хорс фор грин грас. Хе, хе, хе...и с"а к"во? Да не си мислят, "начи, че ние не ги разбираме тия работи. А бе, колко съм ги видел такива пе"ерасщини, чак ми се гади, да го еба. И като те гледам, "начи, как им верваш, чак, "начи, си викам: Е, те така че е, додека има баламурници като тебе, дето пак че ги гласувате тия мародери, да им ебем майката.
А на нашите, гледаш, значи, се гледат, нещо да им напра"ат сечено. И тия путараци - журналята и те им пригласят, значи...мамицата им продажна. И какво толкова станало, ако ме питаш мене? Какво па чак толкова? Шибнал му там на някакво си пе"ерасче два шамара и сега: Ауууу, партията ни не била чинела. И ще видиш, да го еба, как че ни преебат пак на края. Ще видиш как и на Волен ще му разгоня фамилийката тия гадове и то не за друго, ами защото му завиждат че е готин и че го обича народа, а не като тях...да не може да ги понася.
Ама, само веднъж да вземеме ония 48.7% и че видат, "начи, къде зимуват раците и кой кум, кой сват. Напра"о че им разкажеме игричката на тия лайнари. Бой по манерката, и като те пита, значи:Защо ме биеш? да не му кажеш, ами да го сриташ с кубинката по муцуната лигава, да го еба.
Ама нали българинът е прост и не мо"е ги разбере тия работи от веднъж...па ако нещо се усереме, ами те ти го бат Бойко, че свиеме към него и пак нещо че измайсториме, да го еба. Нема се даваме, нали тъй бе, брат"чед?
Че видат те с кого си имат работа. Лайнари.
image  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811586
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930