Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2014 15:07 - Ненаплакали се
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 385 Коментари: 0 Гласове:
0



Пейчо, брато, ами плаченето и тюхкането не са градивни начинания. Вместо да седи тоя ми ти Янко като руски предреволюционен интелгент в порутеното си имение ( в което отишъл ужким да напише нещо велико ), можеше да си постегне къщето, да изскубе плевелите и да го направи приятно за обитаване, нали така? И даже да му седне и драсне някой шедьовър за десерт.
И другите такива творци на "жалби за младост" ако го последваха и току виж се появил остров на цивилизацията в тоя ми ти пущинак. Тоя ще се сафиряся, оня, трети, четвърти и лека-полека ще замяза на цивилизация. А той, нашия, мрънка само и тъгува.
То, хора, наистина, има всякакви, ама да ти кажа тук, в "реалния капитализъм" вместо да се вайкат хората вземат инстурментариума и действуват.
Ей ме, гледай ме, мен, да речем (като най-близък до себе си пример. image).
В последните три месеца съм имал само един единствен ден в който не съм работил. Великден.
Както виждаш и аз съм намерил пролука да седна и да му драсна два-три реда, и да споделя с народонаселението своите размишления, ама това е всичко след като съм работил на две работи, постегнал съм си и къщата и даже съм имал и известна доза fun, дето му викат тук. Ей ме на, работя по 10-14 часа на ден и пак имам време за "разтоварване" и дървена философия и както гледаш не мърморя, че съм необитаем човек. Напротив. Радвам се на живота с пълни сила. Гледам да изживея всяка секунда пълноценно, защото докато се обърнеш - и той свършил.
Разбира се, мога и аз да му седна и пасивно да зарева за световните неправди, да скубя коси и да пророкувам края на света, ама quelle fayda?
Така че, гради си живота сам и не очаквай някой друг да седне и да го направи заради теб. Нито на Държавата, нито на Партията и дреме за теб ( каквото и да и да ти ги обещават там). Ако ти сам не си свършиш работите си, никой няма да ти ги свърши заради това че ти си ИНТЕЛЕКТУАЛЕЦ, да речем и че ти трябва да си над тия неща...културтрегер, един вид. Носител на възвишени послания. Е, ако си си надвил над масрафа и продаваш "духовна храна" в огромни количества (демек, имаш огромен легион от нуждаещи се от твоята мъдрост консуматори) тогава можеш да си наемеш не само градинар, камериерка, бътлер и частен шофьор, ами даже и някой който да записва умотворенията ти, докато ти подпивайки си ракийка и замезвайки със салатка му ги диктуваш...ама ако не си стигнал до това ниво...оди и копай и като ти остане време - сядай и жалей. Ама ха. Ненаплакали се.
image 08May 2006



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811200
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930