Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2014 16:32 - Аз съм се примирил да бъда "караконджула"
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 261 Коментари: 0 Гласове:
2



Дончо, и к"во?:‌Аз си дуднем едно и също и като ответ - поток от интелектуални оправдания за тежкото дередже в което се намират едни и същи хора от години ( само се сменя името на изедника и неговата камарила).
Аз му викам: Твоята съдба е в твоите ръце, а той - не та не. Съдбата ми е функция на некадърността на управленческия апарат вика (‌добре де, пробвахте с един -не работи, пробвахте с друг- па същата работа, трети, четвърти, пети - все цикли, дагаеба...и не ще да върви).
Аз, честна дума, не се намесвам в изборите на това кой да управлява в България (‌не е честно да се замесвам в бъркането на каши които няма да сърбам)...вие сте тези които правите избора...с потните ръчички пред урните...очаквайки, че именно те - ДЪРЖАВАТА‌, един вид ще ви оправи...ами както гледаш "оправя" ви та пушек се вдига. Колкото повече "ДЪРЖАВА"‌, толкова по-зле става.
Некадърни били днешните (‌вчерашните, оняденшните...) докато партията от член 1 беше изпълнена с мислители и доброжелатели на народа...като почнеш от Бърдоква, минеш през Мако, Пеко, Дако...и изобщо - до последния.
На който не му харесва, ами - шмайзера и в гората!
Така де, бори се за идеите си в края на краищата, а недей да хленчиш, че някой ти е срал в гащите, тъй като гащите са си твои в края на краищата и ти си този който ще изпитва неудобството и смрадта на кашестата маса в тях.
Аз, както гледаш, съм се примирил да бъда "караконджула" и да съм ненавиждан от "прогресивните сили"‌, но душата си няма да кривя. Каквото мисля - това пиша.
image 



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811421
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930