Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2014 20:54 - колкото е - толкова
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 309 Коментари: 0 Гласове:
1



Калки, има ужасно много хора с несретно положение по света...ако отидеш в третия свят - свят ще ти се извие...не може да се помогне на всички, за съжаление.
Аз давам тук таме по някой долар за нещо благотворително (‌тук благотворителността е индустрия с огромни мащаби) но то е капка в морето ( и голяма част от даренията отиват за администрирането им).
Ти си там на место, ами помогни и на жената с каквото можеш и толкова...в края на краищата има дето вика писателя толкова мъка по света. Където можеш помагаш...ако си майка Тереза се посвещаваш даже на такава една кауза...разни хора - разни идеали.
image
Добавка към твоята добавка: Ами, от къде да знам как бих се оправил...не съм бил там...но през социализма и барче в "Художественна академия" съм държал и хот дог и мартеници и в магазин на СБХ съм продавал и музикант съм бил, и в ДИП‌ "Оборище"‌съм емайлирал съдове и в медицинска академия съм бил зъботехник, и арматурист и шпакловчик съм бил и керамик и "копист" ( преписвач на ноти от партитура на индивидуални партии за инструменти, за онези които не са запознати с термина)...и гладен не съм останал...който търси - той намира.
Ей и сега хем съм качествен контрольор в компания за газове под налягане (‌Линде), хем преподавам китара и ударни инструменти в една музикална академия.
Шаренко съм си живял и си живея и най-важното не мрънкам...каквото съм го постигнал - сам съм го постигнал и колкото е - толкова.
image 
 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 807741
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930