Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2014 15:23 - "кучето ми изяде тетрадката"
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
1



Както и очаквах вълната на сиромахомилството и водопадът на "кучето ми изяде тетрадката" последва. Не могат да свикнат хората с мисълта, че вината е в самите тях и се търсят всички възможни "външни атрибути" които са модифицирали техният живот.
Не може, вика, аз да се виня себе си...виж колко съм начетен и разумен, изучил съм се в престижна институция с реноме и мога да направя аналитичен разбор и да намеря корените на злото, което ме е стиснало за гушата и не ми дава да вирея. Как така, аз да съм виновен, след като не съм направил нищо лошо никому?
Как така, значи, аз да мизерствувам след като съм за мир и напълно подържам справедливите искания на народа за достоен живот. И всичките тези, праведни души, всичките тези които се чувствуват извозени и прецакани не могат да проумеят защо именно те са наказани да живеят този живот с лишения и мизерствуване.
Ами да ви кажа ли защо? Защото такива са правилата на играта:‌ Нещата струват пари. Пари се получават за извършен труд, крадат се, печатат се и изобщо могат да се и фалшифицират, могат и да бъдат реални, но могат и да са "виртуални", важното в случая е че финикийците са ги измислили и въвели като символистичен жетон за оценката на стока или услуга. Искам бира, да речем...давам там два долара (лева, евра, денари...), примерно и я получавам. Искам да си купя сирене...бам, там на тезгяха пет долара‌( лева, донги, тугрици...). Пазарните закони са определили, че това струва толкова и толкова и толкоз...ако го намирам скъпо - просто не го купувам, ако реша, че цената ме задоволява и мога да си го позволя - воала...ето ги мангизите. Никакви магии, никакви загадъчности. Никой не ме пита крал ли съм ги тия пари, от тотото ли съм ги спечелил или съм ги изработил с кръв и пот. На пазара няма сантименталности...виж може да ти смъкнат там някоя стотинка от цената, ако се попазариш, но в общи линии няма да ти го датат без пари, само защото си учил да речем в СССР...тц...няма такъв филм...така, че именно тия ми ти пусти пари са в дъното и на икономическите отношения.
Аз, вика съм инжинер и съм завършил това и това...да де, мой човек, но тук става дума за разнасяне на пици и мога да ти платя само толкова и толкова за това, а ти може и академик да си и герой на социалистическия труд...за съжаление, мой човек, толкова мога да ти дам. Ако искаш - разнасяш, ако не щеш - ами ей го онзи там, дето вика че бил социолог ще се навие да ги разнася, защото плаща издръжка на две деца и има млада любовница, която не би го търпяла само заради сините му очи. Те това е...гадно и мръсно. Търсене и предлагане. Ако ти не щеш, онзи иска, защото е по-гладен от теб...а ти ми говори за достойнство, какви били екзистенц минимумите за битуване, какви били правата на човека според стокхолмските договорености, какво било това или онова...ъхъ, ъхъ...ще ти каже оня...ама айде следващия. СПАСЯВАНЕТО НА ДАВЕЩИТЕ Е ПРОБЛЕМ НА САМИТЕ ДАВЕЩИ.
Ако пък, вие сте над тези материални глупости (‌пари, вещи, дрънкулки) и можете да фотосинтезирате (‌примерно), извинявам ви се от дъното на душата си и да ви кажа, честно и аз споделям вашето мнение, че идеалните неща са далече по-важни от материалните.
image 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804218
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031