Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2014 15:36 - народът е лакмусът на правдивостта
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Фичо, народът е лакмусът на правдивостта на дадени управленчески кръгове. Когато Бойко се усра, той протестираше и "сатрапа" мигновенно подаде оставка ( дай да не забравяме). Каза човека нещо от сорта: Аз не искам кръв да се лее заради мен...или нещо такова.
Настоящите протести бяха предизвикани най-вече от "катарзиса" на Пеевски и меракът да се раздаде колодата на тъмно. Отпечатан "Държавен вестник", разни "мътни министри" и други незнаещи че са такива. Само за няколко дни това правителство показа своята физиономия и това именно беше причината хората да излязат и да започнат и да крещят : "Оставка", а някои даже и да гладуват.
Като гледам колко много от моите най-близки приятели участвуват и поддържат протеста, като чета пресата ( разбира се, като теб, от дистанция) аз си мисля, че не може тези хора да го правят от "лигавщина" и нямане какво друго да правят.
Колкото за гладните стачки, аз лично, не го намирам за нещо оригинално. ( гладни стачки и в миналото и настоящето - по път и над път ). Без да омаловажавам жертвоготовността на гладуващите, аз от своя страна пък ще правя "злоядна стачка" в подкрепа на протеста и ще ям всеки ден, докато падне това ми ти правителство всякакви вредящи на здравето ми храни - пържоли, червено вино, солен чипс и суджук за повдигане и на без това високото ми кръвно, сладолед, сладки и бомбони за влошаване на диабета ми и много яйца, млечни продукти и бекон за повдигане на холестерола. Много болести се лекуват с глад, ама с чревоугодничество - йок.
Не знам, поради какви причини смяташ че настоящата коалиция - БСП + ДСП с "Атака" като гарнитура е панацеята за оправяне на дереджето.
Аз, лично, не виждам в момента адекватна сила да ги замени, но когато се разбърника утайката и при такива едни "екстремни ситуации" току виж изплували на повърхността някои по-честни и по-необвързани с "тарикатите" политици. Знае ли човек?
Колкото до социалистите - те винаги са били само преразпределители и то заграбващи за себе си каймака, а кво"то остане може да се подхвърли и на народа.
Ето, тоя вашият гуру - Кутев си го каза право и ясно. Аз не знам как може да си привърженик на партия с ужким леви цели, бъкаща от милионери с пари предимно натрупани "по другия начин".
Аз, както и преди съм ти казвал: Нито съм за Бойко, нито за някакви си нови сини или виолетови. Ако трябва да се спретне експертен кабинет, най-малко той трябва да е по кройката на "ония хора". ( нещо което, аз лично, не знам как ще стане...ама пак викам: Знае ли човек какви неща могат да станат при такива едни протести и то проведени с невиждана досега упоритост, масовост и кроткост).
Всичките са маскари, както е казъл през устата на бай ви Ганьо геният Алеко, но да се надяваме, онези които дойдат да са барем малко по-малко маскари и не толкова безочливи.
-Ако мислиш да ми отговаряш: Ама защо Бойко биеше негрите... ей...аз не съм ти Бойко ( който както гледам ти ненвиждаш, сякаш ти е изял десерта). , нито Цецо, та да си изкарваш незадоволеността от настоящото положение върху ми. Тъй де, не се знаем от вчера, все пак.
image 23 Jun 2013



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804093
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031