Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2014 18:55 - Какви сме едни такива хората
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 482 Коментари: 0 Гласове:
1



Какви сме едни такива хората

Чета, значи, днешния мат"рял на Димитри и си викам на акъла: Брех, какви сме туй хората. Ще се концентрираме, значи, ще активираме и последните си сили само и само да се борим за честта си пред някой си който ни мрази.
Знам. Правил съм го нееднократно и тук, па и другаде. Мобилизираме се, един вид, и влагаме целия арсенал на логичното си мислене, на избора на "етикети", на начини да обясним на тях и на околните, че омразата е кофти нещо, че : ето бе, капут, аз нищо не ти правя, нито те знам, нито те познавам, а ти си се заял с мене...за чий хуй? Толкова ли те топли това че ме плюеш? С какво, да го еба, моята скромна ( а бе, не баш скромна, ама така е думата) особа ти пречи на храносмилането? Какво, аджеба, в моето писане задехствува тия механизми на омраза и ти сипеш разни констатации, атестации и конфигурации, сякаш съм ти ебал майката ( в буквалния смисъл на думата)?
Айде, сега барем във форума има, един вид относителна презантивност и ако индивида Х каже нещо по мой адрес - аз си знам, че тоя и тоя като ме видят и направо все едно виждат (‌виртуално, разбира се ) Змей горянин или някакво там подобно същество с мизантропични цели и закваска.
Ами то, на времето какво беше?
Ще пише там, лицето Х, уж благопристойно и културно и изведнъж вижда нещо което му кипва лайното и слага нашия гугличката на анимността и като се почнат едни: Мръсен капут- спри да пишеш! Какво разбираш от такива работи.

Най-трагичното, обаче е фактът, че съсредоточавайки се на хейтърите ние тотално пренебрегваме всички онези които ни уважават и са съгласни с нас...ще сипем огън и жупел с часове, срещу врага, а на онези които са винаги с нас само ще кимнем минавайки...здрасти копеле...вдигам палче...и почти толкова...гадно нали?
* * *
Я си пиши, Димитри. И хич да не ти дреме. То писането ти иде одръки, каквото и да ти разправят някои.
Хейтърите ще ги отнесе вихърът на времето, а ти ще си остнеш класик.
На мен, знаеш, че можеш да ми вярваш нали?

Ако аз събера моите "хейтъри" с положителност ще натръшкат твоите, пък както гледаш продължавам да си пиша.
Даже и блог си "отворих", където реших да посъбера от тук и там всичко което съм писал някога. Да съм жив и здрав, решил съм докато навърша 60така да ги компилирам, ей тъй, за себе си, най-вече. Гледам да не изпусна влака, че както е тръгнало пишещите ще станат повече от четящите в скоро време и тогава няма да е интересно да си пишещ, ами четящ и пишещи ще се надпреварват да те гепят за читател.
Ако те, интересува, де...ето ти адреса на блога ми (виж по-долу) - аз нали съм известен като "герой на капталистическия труд" и за три седмици наблъсках 755 постинга, ама пусто докато публикувам всичко барем още 2-3 месеца трябва да се трудя със същото темпо.
( ама добре, че има тук във вестника архиви, та с "копи енд пейст" нещата стават бързичко).
В края на краищата тук е и най-големия дял на онова което съм писал.
Най-съм горд, когато препрочитам прeтоплените си манджички от преди две-три петилетки намирам, че отстоявам същите идеи които отстоявам и днес (с много леки модификации...все пак...продължаваме да зреем, докато "гушнем букета".
До нови срещи и хич не се давай, мамамудеба, баш от теб не съм очаквал да вдигаш белия парцал. Стегни се в кръста - и напред! Срокът ти на годност още не е отминал.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 803954
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031