Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2014 16:45 - Лайнара си е лайнар, дори и да произхожда от фамилия със синя кръв и разбира се...обратното
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 574 Коментари: 0 Гласове:
1



Ами направете концентрационни лагери, кръстете ги пак с нещо по-благозвучно като "Строителни войски", "Почивни домове за инакомислещи" и ги натикайте там, да го еба!
Брех, ма"амустра...човек има право да обича и мрази, но да "манипулира"‌ живота на хора които не са му симпатични защото били от "вражото котило" е най-малкото неетично.
Виж, ако има изкривявания - да речем, някой получава поръчка да ушие униформите на олимпийците, защото баща му(и) е председател на олимпийския... комитет или пък да стане председател на партия, защото баща му е бил активен член на тази партия (‌примери - виж Станишеви, Буш, Ким Ир Сен...и деривати...) тогава вече смърди, та се не трае. Когато, обаче имаме хора които просто заради фамилното име се асоциират с "злината" на която родителите са им служили - виж с това не съм съгласен...децата не са виновни за постъпките на родителите си.
В края на краищата майка ти може да е локалната курва, баща ти може да е убиец и крадец - това няма нищо общо с това какъв ще станеш ти...ти може да си ги обичаш като родители и презираш като индивиди заради деянията им...защото ти си ти, а те са те.
Това, че някой е дъщеря на Сталин или син на Борман за мен е без значение, аз гледам техните деяния като индивиди.
Според мен, да съдиш някого за това, че е се е родил и отраснал в привилегировано обкръжение е равносилно да го съдиш заради това че се е родил с по-дълга и дебела пишка от твоята.
Е, какво значение има кой на кого е син-дъщеря?
Изглежда, че в България това е национален спорт и гледам и тук има бая много "заслужили майстори на спорта" в тази дисциплина.
Винаги съм ненавиждал обвинения по генетична асоциация...толкова години от живота ми бяха опропастени като "син на предател на Родината", че дори и сега ми кипва лайното след толкова години като видя едни такива‌ (‌ей и Димитри даже не се посвенил да "свърже Вени Марковски с прословутия му дядо, а помним и тук как Евгений Дайнов беше постоянно апострофиран заради тейка си)
Лайнара си е лайнар, дори и да произхожда от фамилия със синя кръв и разбира се...обратното.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 803970
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031