Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2015 18:26 - ...еба ти последователното копеле съм
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове:
1



Ето едно мое форумно писмо до Фичо от далечната 2004 година, когато той все още не вееше с такава пристрастност червеното байряче:

Фичо, здрасти,
тъй като не съм бил инициатор на разтрогване (ако изобщо тази категория е подвластна на разтрогване ) на познантство, то за мен то продължава да си е същото познанство и туй то. Нали разбираш какво имам предвид?
Колкото до мен, никога не съм смятал, че (айде да се придържаме към твоята формулировка) познанството трябва да е съпроводено с тотално единомислие. Уважавам позициите на всякого, стига те да не се опитват да модифицират моите собственни. Дори и ако има някакви разлики, то както викат тука, съм на принципа: Let""s celebrate our differences.( В интерес на истината чета те с голям интерес и съм съгласен с много от съжденията ти. )
Колкото до моята позиция, обаче, относно форумните отношения, те си остават непроменени. Ако си спомняш, аз винаги бях против въвеждането на
форумен домоуправител. Айде, решихте да се въведе - хубаво...след като мнозинството си иска там ред и дисциплина, ще се съобразявам, значи, с тия ограничения доколкото мога и туй то. Неприятно ми е, да речем, когато напиша всенародното название на женски полов орган и вместо това което съм написал да чета пет звездички (*****), ама пък в края на краищата след като мнозинството иска да е така, кой съм аз та да се цепим (ще се намуся там, ама сега - след като е за всички...) . Какво сега? Не знаем всички що е то ли? Много сме възпитани ли? Викторианство? Както и да е...това е най-малката болка. То ограничаването на свободата тръгва от такива незначителни на пръв поглед дребни нещица: Регистрирай се ( аз както знаеш не само че съм се регистрирал с валиден и-мейл адрес, ами и участвувам с личното си име )...после...туй, после -онуй и накрая се достигна до - АДМИНИСТРАТОР ДА ОЦЕНЯВА ДАЛИ МОИТЕ ДУМИ СА ГОДНИ ЗА ПУБЛИКУВАНЕ!!! (който и да е администратора - най-уважавания от мен човек дори да е, аз се чувствувам ограничен! Как тъй, сега, някой друг ще има право да ТРИЕ мои мнения, да ме поставя в КАРЦЕР и дори да има правото да ме ЛУСТРИРА, ако не му харесвам! Това е направо - УНИЗИТЕЛНО! Нито ме храни тоя администратор, нито ме пере, нито ми готви, нито дори не ми плаща за участието във форума му и на базата на какво той трябва да "манипулира" това което аз искам да пиша)
Та, ако си спомняш, това бяха от самото начало моите доводи! Аз и до сега съм на това същото мнение. Смятам, че всеки ( дори и лумпени като Друг и подобните нему ) има право на изразяване на своето собственно становище. Те така си мислят и това чувствуват. Край! Дали аз и ти сме съгласни с тях е без значение. Фактът че ги считам за морони и галфони, е без значение. Те ще продължат да си бъдат такива, така или иначе. "Изтрития кретен" продължава да си бъде кретен "ин рийл лайф" и толкова. Ако хората пък харесват кретени - ей, ами в края на краищата: ДАЙ ИМ КРЕТЕНИ. ТЕ БИХА СИ ГИ ЗАСЛУЖИЛИ (нали?)
Форумното общество би трябвало да е коректива. Ако то смята че той ( туркофоба) е прав и че наистина ония ми ти турчуля заслужават кюския, то моите опити за налагане на моята лична позиция: ТРЕЗВО (според мен) и РАВНОПРАВНО (пак според мен) ТРЕТИРАНЕ НА ВСИЧКИ ХОРА (независимо от етикета който носят ) са били неуспешни и че в края на краищата, ако тълпата е решила да ме смачка - ами да ме смачка! След като не съм бил достатъчно убедителен да им променя мнението за ближния - ами направо си заслужавам, значи, да бъда поругаван.
Както видя, вие станахте първите ( и комай - единственни жертви ) на цензурата ( нещо което аз и до сега смятам за пълна идиотщина и израз на преднамереност от страна на АДМИНИСТРАЦИЯТА ). Но в края на краищата, не бях аз този който се БОРЕШЕ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ТЕРОР и ТРИЕНЕ! Напротив, аз бях, а и до сега съм върл противник на това!
Според "джунгловите закони" ( чийто привърженик съм ) - делегирането на разрешенията на междуличностни конфликти на ПО-ВИСША сила е винаги в ущърб на мнозинството. Ето и сега - кой е най-облагодетелствуван от законодателството - АМИ ЧЕ МУТРИТЕ и МАФИОЗИТЕ. Когато оставиш на ДЪРЖАВАТА да РАЗПРЕДЕЛЯ БЛАГАТА И ПРАВДИНИТЕ ( идела на лявомислещите) ДЪРЖАВАТА ТИ ВЗИМА ВСИЧКО, ГЛЕДА ПЪРВО ДА УСТРОИ СВОИТЕ ЧИНОВНИЦИ, РОДНИНИТЕ ИМ и ако остане нещичко може да ти хвърли и на теб. Когато действува естественния подбор ( грубо казано) - глупака бива изяждан от по-умния, по-слабия бива побеждаван от по-силния и изобщо - машината си действува съвсем ЕВОЛЮЦИОННО и ако някой се сърди, ами да си се сърди. В края на краищата - не може всички да са победители, нали?
По-същия начин като на европейското. Не можеш да вкарваш голове, не знаеш как да покриваш противника, не знаеш как да надхитриш чуждата защита, не можеш да правиш добри изкуствени засади, не можеш да риташ противника незабелязано ( така че да не ти вдигат картони), не можеш да си въздържаш нервите срещу "продажни съдии" - ами това е то - АУТ. Харесва ти или не ти харесва - това е положението. Продължава по-адаптивния! Този който може да вкарва голове, този който може да убеди дори съдията, че не той е ритнал, ами че него са го ритнали. С една дума - ДАРВИНИЗЪМ В ДЕЙСТВИЕ.
Поздрави Нели и децата.


От тогава до сега мнението ми е непроменено...еба ти последователното копеле съм! Брех...да му се не види.
image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 803990
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031