Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 21:15 - Пики Турай и другите 14
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 256 Коментари: 0 Гласове:
0



 
Пики взе една от тедрадките и започна да пише с изрядния си почерк:
Списък на нещата от първа необходимост:
1.Пишуща машина/и.- 1 до 4 броя
2.Листове машинописна хартия 200 - 300 броя
3.Листове индиго - 100 - 200 броя
4.Сини дочени престилки -,2-4 броя, различни размери
5. Документи с ярък и възможно пресен печат от:
а) ЦКС
б) Държавен съвет
в) ЦС на Българските профсъюзи
г) МВР...най-малко от три различни районни управления
6. Твърдо сварени яйца - поне една дузина.
7. Лека кола или пикап с шофьор.
8. Бели престилки -2- 4 броя.
9. Уред за измерване на шум в децибели.
10. Микрофон.
11. Уоки-токи или подобни уреди за комуникация - 3-4 броя.
12. Фотоапарат -,1 брой.

Той остави празна останалата част на листа, в случай, че се сетеше за още нещо или изникнеха непредвидени обстоятелства.

На следващите двадесетина страници той преписа от държавен вестник, мо-тамо, с всичките му точки, подточки, алинеи и параграфи

1.
ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 15 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ И ЦС НА БЪЛГАРСКИТЕ ПРОФЕСИОНАЛНИ СЪЮЗИ ОТ 12 МАЙ 1973 Г. ЗА ПО-НАТАТЪШНО ПОДОБРЯВАНЕ ОХРАНАТА НА ТРУДА

И 2.ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 65 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 24 НОЕМВРИ 1973 Г. ЗА ИКОНОМИЯ И ЕФЕКТИВНО ИЗПОЛЗУВАНЕ НА ДЪРВЕСИНАТА
Обн. ДВ. бр.99 от 14 Декември 1973г

Докато преписваше, той се стараеше с фотографската си памет да наизусти абсолютно всичко написано там.След това ги препрочете още три пъти. Когато се убеди, че всичко вече е подредено по същия начин както беше в тетрадката и в мозъчните му кори той ги изрецитира, като реплики от пиеса с изключително сериозен глас.
Нещото, което беше мълчаливо до този момент попита любопитно:
- И би ли ми обяснил какво е всичко това?
- Да ти обясня? Ами защо пък да не ти обясня. Гледай сега, тук при нас в България е социализъм, или както е модерно днес да се казва развито социалистическо общество.Ние, теоритически градим комунизъм, а комунизмът брато е най- голямата тарикатщина.Като дойде и тогава от всекиго, според способностите, на всекиму -според потребностите. Чат ли си му? Върха, направо.Правиш се, че за нищичко не те бива, ама пък си потребител -стахановец. Харчиш, значи, като Людмила Живкова в Париж и не ти дреме на хуя, защото така пише:СПОРЕД ПОТРЕБНОСТИТЕ!
Сега, значи, тъй като аз няма да съм жив дотогава искам да си построя сам комунизъм...е, спомощта на 3-4 още апапи, които също мислим да ги зеем с мен у комунизъмът, дето му вика Тато. Внимавай сега в картинката. В момента имаме Народна власт, а кой, да еба е народа? Разбираш ли, тънкиьо ми намек,а?Ами, брато, аз не съм ли част от народа,а? Съм,съм и още как! Така че, аз не искам да крада нещо чуждо, само искам моето да не се губи,нали?
Има, "начи, един писател - англичанин, който тук не го превеждат, ама аз го четох на сръбски и той братче вика за нашия строй така:Всички са равни, ама някои са по-равни от другите! Чат ли си му сега? Има, значи тук една прослойка хора които попадат в тази дефиниция и те са обекта на нашето чрезвичайно внимание. Тези хора,разбира се са много ловки и изобщо не парадират, като ония на Запад с финансовото си благополучие.Има, разбира се и баламурници, които ще тръгнат да парадират с пачките си и аз даже лежах с неколко такива идиоти.Истинският гявол, изобщо много трудно можеш да го отличиш от милионите редови труженици.Гледаш го, значи, един такъв с каскет, значи, с плетено пуловерче, долнище от анцуг и обувки -пионерки, ще кажеш еба ти плондира, а той под дюшека си има стотици хиляди левове.Е, той може, значи да заблуди и комшии и данъчни и ченгета даже, но не и Пики, защото Пики използва дедукцията и научния метод за откриването на този род гяволета. Капиш? Нещо, значи като смес от Робин Худ, Андрешко и Остап Бендер.
Народ за който хайдутите и обирачите на мандри са народни закрилници и даже ги възпява в песни и стихотворения просто си плаче за герой като мен. Нали?
Нещото само мълчеше и се опитваше да анализира със своите си алгоритми и други там извънземни пички майни настоящия монолог, като накрая изтърси само едно: хмммм



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 810220
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930