Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 21:24 - Пики Турай и другите 17
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 380 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

-Ачо, а бе,ще пийнеш ли мойто момче една Палинка,а? Разговора винаги върви по-добре със смазка.За съжаление имам само това тук, е и някакъв тъп ликьор с едни плуващи станьоли в него на сестра ми, но според мен е пълна пикня. ЗЛАТНА ВОДА, еба ти, според мен си е гола вода, ама айде.
-Винаги, бате Пики.Знаеш че трудовак никога не отказва пиене, от една страна, пък и да си припомним и старите дни. На всичкото отгоре, точно тук у вас аз за пръв път и вкусих алкохол.Помниш ли,а? Беше някаква полска водка. Аз като пълен аджамия така надигнах шиишето, всякаш беше вода.Така ме удари и то само за някакви си десетина минути, че после си издрайфах червата в кенефа.
-Ъхъ, мама Недка на другия ден ме кара да мия цялата баня с белина, тъй като все още смърдеше на твоя прощъпулник в пиенето. Аз, да ти кажа, браток, вече не се напивам. Откакто се отрових с алкохол, когато Снежка ме заряза заради онзи капут, сина на оня от ЦеКа и нещо магическо стана с мен.Не че не пия, де..пия, но когато достигна оня момент на отрязване,и изведнъж питието не ми е вкусно.Не знам как се е получило, но пък и няма някаква определена мярка да речем. Мога да изпия, да кажем три бири и само почна ли първата глътка от четвъртата и не ми е вкусна. Понякога мога и пет ракии да жулна и да не ми се сгади и съм си Оукей...трезв като кукуряк, друг път още на втората и тия вътрешни спирачки викат:Стоп...до тук, мой човек и аз слушам, пък и пиенето не ми е вкусно, а аз пия най-вече за удоволствието от питието, а не да се отрежа, както правят мужиците.Много зависи и от това дали съм ял, дали съм уморен, дали е вечер или обяд, а бе ебем ли го кво е, но ти казвам, ето вече седма година не знам какво е това напиване.Не че в последните няколко пък и знаеш къде бях, но си мисля че си е просто някакъв физиологичен феномен.
Пики наля по чашка Палинка и извади един буркан мариновани манатарки за мезе, като вместо да си играе да се прави на културен и ги сервира в чиния, както правят другите, той просто извади само две вилици и те си ги боцкаха директно от буркана.
-Ей, бате Пики, никога няма да забравя как ме водеше на тренировки и мачове на "Левски". Гунди там, Патрата, Соколето и изобщо цялото това златно поколение...ех,няма ги вече тия времена.
Пики се усмихна, отиде до кутията с таблата, извади грижливо сгънатият на четири некролог с цветната снимка на Гунди и Котето и го разтвори пред очите на Ачо:
- Помниш ли,а? Помниш ли като те заведох на погребението? Изплакахме си очите тогава.Каква загуба само беше това. Никога преди, а и след това не съм виждал толкова огромна скърбяща тълпа...а, да не забравя за онзи пиниз с крака, дето ти го показах.За да бъде номера железобетон, взимаш, значи, най паянтовата стълба там на обекта ви. Взимаш и и правиш там съответната заготовка, така че само с едно пипане да се разчупи най-малко на две.После я подпираш точно зад някой ъгъл на сграда там на обекта ви и чакаш на пусия.Докато чакаш, поразк пори си там клина или куртката и в момента когато някой офицер или старшина там наближи на 3-4 метра от кьошето с много силен ритник звучно чупиш стълбата, лягаж на земята, овъргаляш се в кал и започваш да крещиш така сякаш някой те коли с бичкия. Изобщо не ставай и чакай паниката на офицера ли там, старшината ли да кулминира до степен на извикване на други войници които да те занесат или поне завлекат до лазарета...и там като почнеш да пищиш и да си вадиш ябълката от тазобедрената става тия ще са хептен ошашавени и за да си измият ръцете като топка ще те пратят във военната болница тук.
-А иначе, боли ли много там самата операция.
-Боли ли? А бе нали ти казах, докато трае самата операция ти си направо аут. Нотинг,копеле,ничево...отлетял си на друга планета. Най-големия ташак знаеш ли кое е. Те използват за да те упоят онова за което толковя сме чели в индиянските романи и според мен си беше нещо ужасно смъртоносно -кораре.Щях да падна като разбрах.После понаболява два-три месеца,ама си с патерици, а иначе още на другия ден след операцията могат да ти духат.Е и ти остава това за спомен.
Пики си смъкна гащите до колената и Ачо видя един десетинасантиметров белег с леки виолетови нюанси.
-Ако по някаква идиотска случайност попадна отново в казармата, направо отивам да ми оперират и другия крак, да ги еба у тъпите фуражки. Направо ми се повдига от тях.
-Бате Пики, а мога ли да те помоля да ми ги запишеш тия тави на твоя касетофон, че аз имам само една ужасно тъпа сапунерка "Монтана", на която можеш само да прослусваш касети, но не и да записваш. Ей сега ще ти кача две 90 минутни ТеДеКа касети - Ачо примоли, докато разглеждаше албумите.- Аз за най-голямо съжаление съм с много лимитирано време, пък и все още не съм и звънял на старите гаджета, аз само като чух Стоунс и като зомбиран се домъкнах при теб.
-Нермаш проблеми,Аче, донеси касетките и виж там кой ще ти помогне да изпразниш манерките.
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811676
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930