Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 23:03 - Пики Турай и другите 23
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 264 Коментари: 0 Гласове:
0




Пики прегледа списъка и реши,че за оставащите още няколко артикула за подкотовката на реквизита за големите удари помощ не му беше необходима.Винаги когато можеше да свърши нещо сам, той не обичаше да товари други хора с допълнителни задачи.Докато чертаеше в една от тетрадките евентуални маршрути и калкулираше евентуални времетраения Нещото се обади от под възглавницата му, където Пики го беше,поставил, страхувайки се от любопитството на гости и дори от членовете на собственното си семейство:
-Много си зает в последно време и изобщо не ми обръщаш никакво внимание.Аз през цялото време си мислех, че ще отдадеш цялото си време и старание на уникалната възможност да си първият землянин осъществил контакт с извънземна цивилизация, да бъдеш пионер в интеграцията на две колкото далечни, толкова и близки цивилизации, да революционизираш не само иновациите които можем да обменим с вас, но и самият начин на мислене и еволюционния процес който ви предстои.Ще ме свържеш с тези ръководители на народа при вас от които зависят всички онези процеси които формират битието ви.
-Какъв ти евулюционен процес, бе, братче? Аз,доколкото забелязвам и на тия днешнитьзе маймуни даже не им се еволюира до ниво човек.По-скоро ние ще дееволюираме, че ако забелязваш тия маат банани на воля, клатят си оная работа по цял ден и максимум да изпощят някоя бълха от козината си, а гледаш тук как Мунчо се бъхти по цял ден за някакви си пикливи 120 лева на месец, а банани яде само веднъж годишно, да го еба. Имаше даже у панделата един Дончо от Ямболско някъде и той ме пита веднъж: А, бе,лабеж, квой туй нещо банан? Мо"е ли да си представиш...двайсти век и да не знае кво е банан.Аз разбирам нещо там аспержи, аспарагус или нещо такова завързано, ми то банан, дето е най-ефтиния и популярен плод в нормалния свет.Откачена работа,ей, тия комуняги ни ебаха маменцето, а ти,брато искаш да правиш интеграция.Ти знаеш ли, брат ми, какво те чака? Тия са си ебали маменцето.Когато мужиците ги докараха на власт, там преди трийсетина години тия селяндури избиха всеки свестен българин,брато.Разтреляха ги като кучета, майка им да еба.Кой остана жив, я че го изселят у дълбокия прованс и ще му гепят апартаментчето, я в лагер че го пратят да мухлясва, я у панделата че го набутат да гние.Имаше там, един, бай Илия, още е там,представяш ли си, след толкова години. Изобщо, брато, не очаквай от мен да те предам на тия олигофрени.Ще те разглобят, мамка им селска, парченце по парченце, като оня дето заклал кокошката снасяща златни яйца.Седи мирен,брато.Трайко Китанчев.Ето, гледаш,разбираме се, хубав лаф си връткаме,приятели станахме значи, а ти искаш разни невъзможни неща...защото,брато, не си им сърбал попарата.Имаше у пандиза едно италянче,младо момче..убав начи като модел от Некерман.Снимал нашият пейзажи по морето, ама без да знае момчето снимал нек"ви секретни там бази ли били,полигони ли,ебах го и тия го изкарали диверсант и хоп в дрънголника...а оди ми разпра"яй после за интеграции и еволюции.
- Разбирам напълно страховете ти и желанието да ме предпазиш.Аз също много ценя нашето приятелство и ще се опитам да ти помогна доколкото мога в твоите начинания.Между другото мога да ти кажа една относително добра вест.Според нашите социологично-икономически изчисления този ваш социален експеримент ще завърши трагично за тях и този,дето му викаш ти строй ще фалира и ще се срути до 15, максимум 20 години.
-Аре бе, ти ме будалкаш нещо.Изобщо не виждам как ще стане тая работа.Тия не само че ни ебаха майката на нас, ами гледам сега вербуват и разни азиятци и африканци.На тоя свет има толкова побъркан народ, който вярва в това ми ти пусто преразпределение.Обещай му ти на левчо, независимо дали е той чернилка или бимбаец, че ще разгониш фамилията на богаташите и че бъдещете ще му е по-светло от песен и той...хам...налапва кукичката...та така, а ти като си хем баба Вангя, хем "Една седмица в София", хем телефонен указател, можеш ли да ми кажеш кого трябва да потърся в клуба на писателите за да го изръся с малко хартия за пишуща машина и индиго.
-Дай ми минутка, за да задам параметрите...какъв формат,викаш.А1?
След няколкосекундно тракане и пиюкане Нещото каза:
-Съвсем в махалата ти е, за твое щастие.За 9:45 минути си там, ако използваш стандартните си параметри при ходене, а ако се затичаш малко можеш да смъкнеш времето до под 8 минути. Партер - 12 метра в дясно кабинет. Търсиш Величка Тодорова Касабова, родена на 24 май 1933 година в Първомай. Баща и, Тодор...
-Опа,опа, ти с"а целата и биография ли че ми издекламираш сега?Признах те,,брато.Върха си. Веднага те включвам в Сговорна дружина и ти обещавам още утре калъфче от китайско кадифе.Айде да тръгвамз,за да не затворят.
Пики само разрови едно от чекмеджетата, намери там някаква втара значка на Ленин и я забоде на ревера си. Прескачайки всяко трето стъпало той за минута беше на улицата.Тъй като нямаше хронометър със себе си, той само предположи че се е вместил в предвидените от Нещото параметри. В клуба цареше тишина и ленност.Той приближи вратата която Нещото му подсказа.Почука и зачака. От вътре се чу само едно:Да?
Това беше достатъчно за Пики който нахълта и започна да облива горката женица със словесен водопад:
-Предполагам,че Вие сте другарката Касабова която трябва да ме снабди мълнеоносно с...той бързо отвори тетрадката и дори вербално удвои предварително планираните бройки: 600 листа машинописна хартия, 300 листа индигова хартия и въодушевен добави за десерт: 100 броя кламери, тел-бод и 20 химикалки.Толкова.
-Ама Вке кой сте?
-Мила девойко, ако имате желание довечера да Ви заведа на ресторант и прекараме чудесно време заедно не само че ще Ви кажа кой съм, но ще Ви дам и телефонния си номер и ще Ви кажа не само в кой ресторант ще бъдем,но и менюто което планирам да поръчам за нас. Тъй като, за най-голямо съжаление,обаче, в случая изобщо не е важно кой съм аз, ами кой ме,изпрати тук.Предполагам че името на другарят Лечев ще задействува рецепторите Ви за бързина и не трябва да чакам дълго въпросните артикли, тъй като ми остават само още по-малко от 45 минути до започването на срещата между наши писатели и ведущи културни творци от шест братски страни и ако не съм там с гореизброените преди те да са настанени предполагам че двамцата с Вас ще бъдем удушени или най- малкото уволнени от сладките си служби.За Вас не знам, но на мен ще ми бъде много тежко.
Още недочакала края на монолога Касабова излетя нанякъде с неподозирана за 40 годкшна,доста едра жена пъргавина. Пики извади цигара от табакерата си, запали я бавно и измлясквайки едно "мдаа" загради още два номера в списъка си с червения молив.

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804157
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031