Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 23:07 - Пики Турай и другите 24
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 264 Коментари: 0 Гласове:
0




Пики беше събрал днес Сговорна дружина за да представи на групата предстоящите задачи и да ги запознае с най-новия член - Нещото, който след дълги уговорки и обещания за пълна дискретност се съгласи.
Когато влезнаха в хола Тони и Кире забелязаха че на масата освен цялата документация имаше огромна купа с мекици, чинийка с бяло сирене, две кани айрян,чаши и някакъв странен обект, който веднага привлече погледа им.
-Т"ва нек"ъв ултрамодерен транзистор ли е копеле? - не стърпя любопитството си Тони посягайки към Нещото.
Пики го плесна през ръката и изкомандва:
-Не пипай, да те ебем у чворо, нищо тук без мое разрешение,ясно? Първо искам да седнете, за да не паднете и да се закълнете, че това което видите и чуете ще остане между тия четери стени и ви казвам това най-сериозно.
-Тони придоби сериозен вид и каза с въодушевен глас:
-Никога не съм те виждал с толкова сериозно изражение на лицето.Трябва наистина да е много важно.Разбира се,че се заклевам.В гроба на Джими се заклевам,копеле.
-Е па...и аз се кълнем, да ебем, зъркелите ми да изкапат.Ти барем ме знаеш...и да ме режат и да ме пекат, аз съм гроб- обръщайки се към Тони декларира Кире.
-Добре.Сега взимайте мекици, докато са топли, а аз ще ви обясня всичко. Първо, искам да ви запозная с най-новия член на Сговорна дружина -Нещото.- каза Пики посочвайки го.
-Ама ти с"а че се ебаваш ли с нас, да те ебем у гъзо...клетви,начи,млетви...а бе а, оди се пери.
Когато обаче Нещото с тембъра на чичко Филипов каза:
-Добър ден, момчета.Приятно ми е.Аз съм Нещото...Тони изпусна едва нахапаната мекица на паркета и остана със зяпнала уста, а Кире почна мълчаливо да се кръсти.
Пики, след като видя как неговите партньори се препарираха реши да успокои топката:
-Споко, момчета, знам че е голям шок, но и аз го изживях.Вие, сте така да се каже второто и третото същество, което има честта да се запознае с другопланетна мисъл.Не само, че той, тоест те, тъй като той не е сам, освен че ми е пръв приятел знае абсолютно всичко...а бе нещо като Болшая советская енциклопедия, Британика, там, Ларус, Кодекса на труда,Капитала, а бе...абсолютно всичко знае, даже може и като Вангя да гледа в бъдещето.
Кире, заеквайки се обърна към Нещото: Еба си, ъъъъ, резултатите от тотото знаеш ли ги.
Нещото изписука и премига със светлинки:
-За вашето Тото 2 абсолютно нищо не мога да ви кажа, тъй като при него логичен анализ не може да бъде приложен, виж за вашето тото 1 можем да направим калкулации и прогнози на база статистичен анализ с което само бихте повишили вероятността за познаване на резултата, но не е гарантирано, че ще спечелите.
Пики почука с кокълчетата на пръстите си по масата:
-До сега, както видяхте всичките акции бяха просто проведени за заготовка на генералните.Нашата първа акция ще се нарича "Мискет".
-Е,кво?Вино ли че краднем? - попита с блясък в очите Кире.
-Че"й с"а, брато и не ме прекъсвай.Тъй като всичко при нас ще е закодирано и обвито в символика, така и името на тази акция. Ако си понапрегнете малко сивото вещество ще ви светне, че това е един вид анаграма...я прочетете сега "Мискет" на обратно и к"во се получи,а? ТЕКСИМ.Чат ли сте му? По досетливите от вас ще се сетят, че преди около една петилетка нещо изневиделица се поолаби колана и у нас като гъби след дъжд почнаха да изникват нек"ви предприятия-сирени, половин жена, значи, половин-риба.Нек"во а ла НЕП олабване...и гле"й "начи к"во става.Нема,братче, регулации, нема постановления...само пускай серкмето и лови...и като се пръкнаха там Родопи, Булет,Тексим и още тридесетина такива мешани,фирми...долари,марки, левове, цветя разни, електрокари, телфери...не можеш да му хванеш края.Ръгай,Томи, мъжо ми е у Коми...и к"во? Ами как к"во... някои гяволета се нагушили със стотици иляди там левове, марки, долари, злато, братче, диаманти преди да хлопне резето.Както се очакваше, някъде около чешките събития, големият брат ли е дърпал уши, тук ли са се усетили нещо и почнаха да ги гасат едно по едно, защото по тефтерите там - нек"ва ужасия...куче влачи-диря нема...и кой ебал -ебал, Мара вече не е курва.По аджемиите ги набутаха у панделата, а баш -тарикатите си спинкат сега на дюшеци с по стотици хиляди...не се майтапим.Бехме, "начи у една килия с бай Радко Тепев,лека му пръст.Много фин човек, значи.Възпитание, маниери, а бе от старата школа човек, ама имаше там някакъв сърдечен порок ли, шумове ли беше, не ги разбирам аз тия неща.
Една нощ, тъкмо съм в първи сън и некво тропане ме събуди.Ставам аз и кво да видя тресе се тоя ми ти бай Радко се едно легнал шейк играе, целиот посинел, а от устата му неква кървава пена се точи.
Като ме виде че отивам до него, той само ме придърпа и ми шепне на ухото, ама един такъв на пресекулки говори и едва му се разбира:
-Пики, вика, аз си отивам, ама тъй като само ти си тук искам да ми изпълниш една молба...аз,бех в тая и тая фирма главен счетоводител и с директора играехме комбина. Залевихме,начи над 400 000 в ония мътни времена и всичко,брат ми, закопахме заедно у една борова горичка към Петърч.Да де, ама нали моя подпис там на бумагите...и хоп... лепнаха ми девет годинки, а той гяволето понеже е активен борец, намери и некви връзки и ни лук ял, ни лук мирисал.Мислех като излезнем да ги делнем, както си бехме обещали, ама гледаш не ми било писано...оня горе ме вика, а ти мойто момче понеже много ми помага тук и те чувствам като син, като излезнеш отиваш при тоя гад, който веднъж даже не дойде да ме види и му казваш:Идвам за дела на бай Радко Тепев...и ти си окомуш, знаеш как да се оправиш...бълнува там още десетина минути разни глупости после и ритна камбаната горкия. Утре требе да отидем да му запалим една свещичка.Акцията е планирана за следния понеделник.Трябва да сме приключили преди Нова година и хайде нагъвайте, че мекиците хептен изстинаха.




 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811374
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930