Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2017 00:22 - Пики Турай и другите 46
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 313 Коментари: 0 Гласове:
0



 
Какво приказно вълшебство е това музиката-философски се беше размислил Тони подпивайки ледено уиски на своята маса в "кантората".- Как една такава аурална склуптора може да предизвика толкова различни емоции в слушащия.Как да речем като чуеш Джими и се оплиташ в неговите причудливи фантазии, как Дженис ще те разплаче направо, а пък като слушаш Морисън и ти иде да тръгнеш,ей така как си си и да преджапаш границата, па ако те гръмнат -гръмнат, то и без това живот ли е това.Как така три гения, мама му стара си отидоха толкова млади...и тримата по на 27...по-млади и от мен,мама му стара,а оставиха наследство за поколенията.А кво направих аз? Нищо.Ех,сърбят ме, значи тия ръчички и требе пак да фанем баса.Пики ми каза, че Ачето бил много печен барабанист и даже имал комплект, а като го слушам Пики как пее...хмм...а бе не е Том Джонз, разбира се, ама има специфична бленда в гласа.Само трябва значи един китарист да намерим и органист, а бе може и без органист даже и да стегнем една група, "начи.Така са ме засърбели ръцете значи,а па като слушам сега тия капути, дето ги прати тук миналата седмица "Бюро Естрада" и ми иде да фанем и фърлим пепелнико по тех. А бе, може ли кажи ми тия да се броят за музиканти? Как им ги дават тия категории не знам.Глей го с"а пианиста.Облегнал се на клавишите значи и само държи едни остинантни тонове.А бе, мръдни, бе, мърда...арпежче там, пълнежче, контра мелодийка, цвят бе някакъв, а не само да седиш там като сфинкс с тая своя селска муцунка, а па и Господ тая лява ръка сигурно му я дал само за да си допрасква чикиите, като му се умори десната.Тоя ако не е акордеонист...па на.
Барабаниста и той-пълен боклук.Бърза, да го еба,сякаш влак гони.А сопри се де.Ама най-гаден ми е тоя басиста дето и им пее.От една страна бас изобщо не се чува и нищо чудно дори и да не са го включили в уредбата, а от друга като пусне тоя глас с тембър, който е смес от Магумаев, Лешченко и Кобзон и ми иде да си изповръщам червата.Чуй го бе, чуй го.Секаш съм на концерт на "Армейска песен".Па и жабо сложил нашия.Вижте ме,демек,колко съм велик, а то му стои като чадърче за коктейл в чаша със средна боза.Леле,леле,леле...еба ти туй вибрато:Торнерооооо, Торнерооооо.Дип че съм културен човек,пък и не искам да правим сцени в "главната квартира" иначе, ако беше некаде другаде тоя микрофон да съм му го заврел сто пъти до сега у гъзо.
Виж, китаристчето е единственният който става.Поти се момчето,гледам мъчи се да запълни тук, да замаже там и хем държи ритъма, хем там некои интересни забежки ще направи. Умът ми не ми побира как се е навил да свири с тия леваци.Требе да кажем на Ицо управителя да ги смени.Не само че ще ми пикаят сека вечер на настроението, ами ще му изгонят и без това останалата рехава клиентела.
Докато черен като облак Тони се тревожеше за качеството на звуковия си тапет, двама леко пийнали. селяндури с костюми мода пролет 1962 !година се приближиха към масата му.
-Извиньети можи ли дъ сьедним тука -попита единия
Тони имитирайки тяхното изключително натрапващо се мякане отговори:
-Нье, ни можи, чакъ ми гости ут проинцийътъ.
Двамата пейзани явно недоволни седнаха на съседната маса ис висок глас обсъждаха първо някакви си лагери за "Шкода" и къде биха могли утре да ги намерят, а после пък тръгнаха да обсъждат нещо свързано с азотни торове. Тони не се интересуваше нито от лагери за "Шкода", нито от азотни торове, но тия галфони бяха толкова гръмогласни, че барем три маси околовръст трябваше да са неволни съпричастници на техните автомонтьорски и аграрни беседи.
Добре,че най-накрая Влади се появи. Тя трябаше да даде атестация за новия клиент на фирмата с когото беше, което беше и главната причина Тони да не си беше тръгнал досега.
-А, Кире къде е.Нали трябваше да е с теб?
-Ще дойде скоро сигурно.Паркирахме на нашето си място, но на път за насам видя някакъв стар приятел и се заговориха.Аз му казах,че ще дойда, хем да не им преча на разговора, хем да пийна нещо, че имам един такъв гаден вкус в устата...знаеш как е понякога.
-Знам,знам,котенце, ама така е то, защото иначе...и за теб и за мен...но хъни,но мъни.Е и? Как беше?
Тъкмо Влади се опита да започне отчета единият от селяндурите които бяха вече на по трета водка заслепен от чара и обърна стола си към нея прилагайки един от трите начина за свалка популярни в неговото село:
-Хей, Вий, дивойчиту, къкво шъ пийти искъм дъ Ви пучерпа?
Влади се направи че не става дума за нея
-Чувъти ли мъ,а? Убичъти ли шъмпанску? Игристое,советское...
Влади само си обърна стола така,че да е напълно с гръб към нахалника.
-Ей туй суфиянкити гулеми курвьета сти бье, кво мислити чи кът сти тупиръни и съ бръснити пуд мишницити сти кой знай кво?
В същия момент Кире влезна и като видя че нещо нередно се случва попита:
-Кво става шефе?
-Кире,ми тия двама куфари са харесали сестра ти и единия иска да ти се цани за зет, а моля те излезте навън да уговорите зестрата.
-Момент,шефе, само да си оставим сакото тука на стола.
Той грижливо съблече и постави сакото си на облегалката на един стол,като грижливо понамести даже реверите си.След това запретна ръкавите на ризата си до лакътя и фшдокато извършваше тази процедура се обърна към навлеците:
-И двамата.Веднага.В задния двор. От тук, по стълбите и после в лево.Просто ме следвайте.
Когато влезнаха в малкото дворче отзад двамата бабаити едновременно се хвърлиха върху Кире, което се оказа в края на краищата голяма грешка.Само един саблен удар върху сънната артерия на единия и могъщ шут в лицето на другия и за по-малко от 10 секунди нахалниците лежаха тура на хладния цимент.
Кире си оправи ръкавите и слезна долу.
Тони попита:Е. ..и разбрахте ли се?
-Е па...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804074
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031