Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2017 00:24 - Пики Турай и другите 47
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 318 Коментари: 0 Гласове:
0




Телефонът звънеше на пожар и Тони, както беше с омазнени с кайма ръце изтича до хола и го вдигна.
-Ало?А, ти ли си Пики? Ами кво да праим? Праим си,копеле, кайма за принцеси и айран за закуска.Ей на, оплесках го целия телефон да бързам да не изпуснем некой клиент, да го еба.Аз,нали не съм като теб с три жени около мен и съм на пълно самообслужване.Иронията,брат ми, е че уж съм баш с двата крака в женския бизнес, а пък съм все сам като кукувица, а не че няма мацки наоколо,знаеш, ама те само цуни-гуни, уиски,кашу,туй, онуй и ни една да земе там и я баница да ми източи, я барем един таратор да ми направи,ехххх.Първата коя се сети, че освен че чукам аз и ям, я взимам, начи, ама де тоз късмет.Кажи ти сега какво те мъчи толкоз рано, рано...неква нова операция инспирирана от Нещото?
-Не баш от него, ама както винаги то ще е в главната роля.Гледай сега, малко по-сложно е и тоя път, готин, всичко ще е pro bono.
-Кво е па т"ва? Да не е некоя нова група като Status Quo.На латински ми мяза.
-А бе,пеканото си е пекано.Още като те видех в трамвая и си рекох- е те тоя че е.Шесто чувство ли е, не знам, ама гледаш...като deja vu...аре че още малко и на латински ще проговорим.Не бе, брато, pro bono е юредически термин.Един вид, правиш услуга, ама като Робин Худ или Вилхелм Тел, да речем.Ей така,на,от добрина и за реномето на компанията.Обажда ми се вчера по телефона един много добър авер от "вътре" там-Букхалтера му викаха.Скромен,свит човек,мястото му не е у панделата,изобщо.Играехме шах с него там, а и колко можех гледах да го пазя човечеца.Може ли,вика,ако си свободен,някога да се видим някъде за пет минутки? Деликатен,значи,гледа да не те притеснява, един вид, ама гласът му един тъжен такъв,усещам.Може,бе,Буки, само ми кажи къде си и аз ей сега идвам.Казва ми той,значи,аз изкачам...първото такси и айде там до някакво пазарче в "Младост 1".Стои там нашият пред закусвалнята за която се разбрахме и ме чака. Ами ти,що,викам, не ме чакаш вътре, ами тук си се изтипосал? Ами,Пики,мен оня ден ме пуснаха и все още...и се разплака човекот.Лелей,гледам го,значи с едно такова шушляковово яке, поразпрано, некви абсолютно скапани панталони, едни гуменки...а бе палеца на единия му крак излезнал и неква смешна скиорска шапка с помпон...а бе в пандизчийските дрехи по изрядно изглеждаше.Айде, викам му,да влезнем,че и аз съм изгладнел...ти,барем Тони си ме виждал в идентично положение...ошашавен,не знаеш къде си.
-Да бе...и ми сви портофейла,да те еба в гъза.Знайш кво? Аре дай ми само пет минутки да ги сложа тия шибани принцеси да се пекат и аз щи врътна,че в момента съм като касапин овъргалян у кайма.Става? Айде, до след пет минутки.
Тони набързо намаза четири филии с вече готовата смес,сложи ги на една тавичка, бутна ги във фурната и завъртя копчето на най-висока температура.Изми си ръцете,избърса телефона хубаво с една салфетка и набра Пики:
--А,пекат се...извинявай,ама хвана ме в крачка,брато...и кво викаш?
-Ами,влизаме вътре.Викнах,значи по тройка и по биричка и му викам: Кажи,Буки как стоят нещата при теб, а той пак се насълзи и вика: Да не бях вика излизал изобщо.Този толуп за който лежах,значи, да вземе да се нанесе в апартамента ми и хем жена ми ебе,хем настроил децата срещу мен.Звъня аз,радостен, че след толкова години, нали ще се върна към живота и кво да видя...тоя изрод ми отваря моята врата, обул моите чехли и ми вика нахалът му с нахал: Промени се ситуацията,Мишо,вика.Не знам Гинчето дали ти каза,ама ние вече както гледаш, живеем заедно, а и децата не искат да имат баща бивш затворник. Знам,вика,че мислиш,че не е честно,ама туй е живота. Едни печелят,други губят, като при тотото. Счупи ли се един път стомната,няма лепене. Ако искаш да разстроиш децата и бившата си жена,ами влез тъкмо сме на масата в кухнята - вечеряме.Замислил ли си се какво бъдеще можеш да им подсигуриш на тия деца с твоето минало? Аз стоя като препариран и не знам какво да кажа. От вътре чувам моята пита:Кой е,бе, Милане? А той ме гледа в очите и вика: Ами грешка някаква, някакви студентки търсят.Аз се чудех защо нито жена ми,нито децата идваха в последно време на свиждане, а то ето каква била работата.Сега вика съм при майка, ама тя тук в една боксониерка...а аз, ни работа, ни мангизи,ни па някаква перспектива с това петно, че съм пандизчия.Аз цял живот счетоводител съм бил, друго не знам, а кой ще ме вземе с тази характеристика.Иде ми да взема и да се кача на ей онзи блок на последния етаж,един лупинг...и толкова.Изобщо не ща да чувам такива глупости от теб,Буки,всичко ще се оправи,гарантирам ти...ей ти тука 40 кинта,че нямам повече в себе си и горе главата.Знаеш,че Пики каже ли нещо е железобетон.Сега в момента обмисляме с Нещото операция "Добрия самарянин".Да разчитам ли на теб и на Кире,ако се наложи?
-Халоуей,халоуей,хало Вилхелм Тел
Ела ми Геслер на дуел.
Не мога,не мога Вилхелм Тел
Че много съм дебел -запя с геройски глас Тони увертюрата на Росини.
Е как бе,брат ми...винаги във труд и бой, крачиме в единен строй дето вика поета.Стой така на телефона,че замирисаха на готови принцесите и да ги извадим и идвам пък аз да ти кажа една добра вест.
Тони извади готовите принцеси, сложи ги в една чиния, наля си и една чаша айрян и оборудван така се върна до телефона:
-А, ще ме извиняваш, ама нали виждаш...та да почна.Моя стар приятел от групарските дни - Шушона, който е голяма работа и свири по чужбина предимно оня ден се върна от Норвегия и е донесъл,братче над 20 тави с най-най-актуален саунд.Сега за сега съм взел пет от него и в момента слушам една от тях.Чакай да усиля да си изплакнеш и ти ушите...кво шъ кайш,а? Некви абсолютни убийци, копеле.Само им бях чувал името преди, ама се влюбх в саунда им, брат"чед. STEELY DAN.Хем рок,брат ми,хем с джаз елементи,а и музикантите -профи,брат.Такива неща идват от Ю Ес Ей, направо да ти падне шапката.Копат едни синкопи такива, една ритмика,като часовник и мелодиите и хармониите са...а бе кво да ти разправям...направо герои на капиталистическия труд.Извадил съм тия дни баса и аз връщам форма, че малко съм хванал мухъл.Имам мерак пак да се връщам на сцена.Ти и Ачо вътре ли сте? Как кво шъ прайш...ще пееш,бе,знаеш ме,че разбирам от тия работи.Тоя месец са докарали в "кантората" некви абсолютни боклуци, само като ги чуя и ми се качва кръвното.Бетер читалищна група, а най-голям отврат е певецът, който и уж басист го раздава.Наконтил се нашия с жабо там и се криви и вживява.Запушиш уши и гледаш социалистически Гари Глитър, отпушиш ги и един тембър на хорист от ансамбъла на съветската армия ще те облее като лайнян душ.А бе,кво да ти разправям...слушай сега тая, следвящата...какво ще кажеш,а? Класа,бе,класа! Ех,кога ли бате Тони ще се върне у дома в Щатите...за там съм ротден аз,копеле, за там.Айде,че може и да ни подслушватжговедцата...аре чао.


 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804018
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031