Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2017 05:10 - Пики Турай и другите 59
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПИКИ ТУРАЙ И ДРУГИТЕ

ГЛАВА 59

Шарен бризентов чадър на плажа в "Слънчев бряг". Лежат юнаците, а на небето слънцето спряно сърдито пече.Тонколона пее нейде от бара, а бирата още по-силно тече. Сговорна дружина празнуваше триумфа си в операция "Разделяй и владей".След извършената с хирургическа прецизност операция гнусния триъгълник X,Y, and Z се гърчеше сега в "бермудския триъгълник" в който бяха натопени с помощта на гениалната Пикиторова теорема и то само срещу не чак дотам скромната сума от 15 000 лева.
В непосредственна близост, Галантерия, Кинкалерия и Пасмантерия намазани като пехливани на панаир със зехтин усърдно работеха върху своя тен, наблюдавайки с интерес група източногермански туристи практикуващи типично източногерманско забавление, което се състоеше от нареждането им в перфектен кръг и подването на бутилка от Кока Кола, напълнена с пясък един на друг в продължение на часове.Този род забава беше с атрактивността на наблюдаването на съхненето на блажна боя, с изключение на моментите когато някой изпуснеше бутилката и всички останали започваха да крещят безумно със специфичния си саксонски акцент: Ну пахади! Ну пахади! ,което по всяка вероятност би трябвало да е сигурно "Ну Погоди"...а бе...швабска му работа. Превиват се нашите от радост и възбуда, сякаш са на концерт на Дийн Рид.
Малко по-нагоре, изпечен до натуралношоколадово черно юноша предлага на излежаващите се летовници варена царевица, крещейки с такъв интензитет, че някой би си помислил, че някой забучва един от артиклите които продава в ануса му: "Кукурузен,кукурузен, айде бите на царевицата.Аре, че свършихааа.Айде,айде, царевичака дига пищака...аре ма,како, виж как убаво че ти стои на банските...спецялна марка...от Америка.Мамулен,мамулен,кукурузен,корн...бате,плийз..йес,йес, Крушчев, понимаю,ние, Хрушчов му викаме, да бе с обувката там,прас,прас...ю?дъч? Ааааа, Кройф голяма работа! Дъ бест!" Сменя, меша там езиците мистър полиглот, подхилва се клиентелата,"начи, ама търговията върви.
Влади държеше в скута си новия "ЛИК", но въпреки че се правеше на четяща, Тони забеляза, че нещо не е както трябва и се доближи към нея:
-Какво има, ангелче? Нещо ми изглеждаш нефокусирана и очите ти уж са вперени в списанието, ама явно главата ти е някъде другаде, тъй като вече близо половин час си все още на същата страница.
-Направо ме четеш като книга, Тони.Аз тъкмо си мислех да дойда за съвет при теб.Толкова съм объркана, че не знам, направо, какво да правя. Обадих се тая сутрин да чуя Тео и той с възсторжен глас ми обявява, че заедно с едно наше приятелско семейство щели да дойдат да ме посетят за уикенда.През цялото време, обаче, откакто се знаем, аз отбягвам темата за работата.Все шикалкавя там, експортна а не ескортна фирма, все нощна смяна ужким съм, все уж някакви клиенти трябва да посрещам.Той може и да подозира нещо, тъй като знаеш,че е интелигентен, нали помниш, че го доведох на Нова година у вас...това в действителност ни беше първата по-сериозна среща.Вече над половин година го лъжа и се чувствам ужасно.Аз, честно казано, дори и не очаквах да се привържа толкова към него.В никакъв случай не искам да го загубя, тъй като с него ми е всичко толкова...не знам как да го кажа...нормално ли, естественно ли, а бе не знам коя е точната дума, просто с него съм си аз.Ужасно ме е страх, че ако разбере какво точно работя, ще ме изостави, а пък изобщо не мога да си представя как бих издържала това.Ето, сега сме разделени, но самата мисъл за него ме топли и радва.Не знам,просто, не знам...
-Виж сега, моето момиче.Според мен има два пътя пред теб.Единия е, да продължиш с приказката, като ти обещавам не само "отпуск" в дните когато твоите приятели ще са тук, но и ще ви подсигуря две хотелски стаи за уикенда на сметката на фирмата.Е, няма да са в "Кубан", но повярвай ми, гостите ще са доволни, особенно след като всичко в курорта е пълно.Освен това имаш и моята логистична подкрепа, там ако ти трябват кошаревски свидетели, папки разни, кламери и друга бутафория, знаеш че всичко ще е ернсте класе.
Другият път е рисковия.Ав или дав.Смъкваш картите на масата и стискаш палци.Аз също мога да ти помогна и тук. В края на краищата, ако погледнеш нещата в очите, без религиозни или партийни стигми, това си е една съвсем природосъобразна и натурална комунална услуга съществуваща си от време оно.Не напразно я наричат най-древната професия в света.Откакто свят светува освен отворени копелета за които не е никакъв проблем намирането на сексуален партньор съществуват и милиони други за които това се оказва голям проблем.
Някои са ужасно срамежливи и не знаят, значи, как да си поискат, други са неатрактивни и изобщо нямат шанс да се класират в надпреварата за покоряването на атрактивна партньорка, други търсят разнообразие и им се дощява да си топнат и в нечия друга, различна от собственната си чиния, други са туристи или пък в командировка в чужда за тях интонационна среда...и ето ти възможност за парично-стокови отношения.Има ли търсене? Има и то, още как...ами нашата хуманитарна мисия е да подсигурим предлагането.Както великият Адам Смит ни учи:
Търсенето и предлагането са онази невидима ръка която движи пазара.
Трябва ли, заради това, че някой си ни налага някакви несъвместими с човешката същност и инстинкти "морални капани и кaтинари" ние да се съобразяваме с тяхната егоистична тесногръдност? (пеейки)
Harmony and understanding
Sympathy and trust abonding
No more falsehoods or derisions
Golden living dreams of visions
Mystic crystal revelation
And the mind"s true liberation
Aquarius
Aquarius
Твоя Тео нали беше и той като мен Водолей? Сигурен съм, че ако му проведеш една сходна на тази лекция той напълно ще те разбере.Помисли си, повече ли би те обичал ако беше контрольорка в градския транспорт, надзорничка в женски затвор, инкасаторка или дружинна ръководителка? В края на краищата, то той би трябвало да обича теб, а не професията ти,нали? А пък и помисли си какво би направила ти, ако ролите ви бяха разменени,а?
-Какво сте се разгукали като пиленца...Аре, бързо сите у водата да му изиграем едно волейболче там.- Кире подкани цялата тайфа размахвайки току що надута плажна топка. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 803990
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031