Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2017 05:19 - Пики Турай и другите 60
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПИКИ ТУРАЙ И ДРУГИТЕ

ГЛАВА 60

Пики стана от кревата и на пръсти за да не събуди Кире запристъпва към кухнята.Отряза две тънки филийки хляб, сложи ги в тостера и отвори хладилника за да извади от там сиренето и маслините.За съжаление в бурканчето бяха останали само пет маслинки, две от които бяха толкова спаружени, че имаха вид на стафиди.Напълни чайника с вода, но се поразмисли и го остави настрана.
Беше прекарал кошмарна нощ и сега, макар и напълно изтощен реши, че трябва да хапне нещичко защото беше празен като куха лейка. Цяла нощ рядкото щастие го изправяше на крака и той посети тоалетната шест пъти, като два пъти без да иска дори събуди съквартиранта си.Такова отвратително растройство не беше имал от първата година в пандиза. Имаше чувството, че червата му направо се разкъсват, а последните два пъти забеляза в тоалетната чиния само някакви бегли следи от някаква белезникава слуз.Слава Богу, коликите вече отминаха и болките спряха, но той се чувстваше толкова отпаднал, сякаш цяла нощ беше пренасял цимент.
Беше вечерял салатка, някаква риба, сладолед и беше изпил две кафета
след това, ама кое от тях беше причината за това натравяне той нямаше никаква представа.
Нямаше още пет часа и през прозореца само видя как светнаха лампите в една стая на отсрещната къща, след малко пък загаснаха и на улицата се появи млада джогинг ентусиастка, която по всяка вероятност се беше затичала да диша йодни изпарения покрай морето. Пики се поразамисли дали йодните изпарения помагат след разстройство, но бързо реши, че това са глупави мисли и заръфа първата препечена филийка, като насочи потока на мисълта си към планирането на следващата операция, за която трябваше обаче да се ходи до Слънчев бряг неколкократно и въпреки, че беше трудоемка, а финансовите постъпления бяха направо въшкарски в сравнение с всички онези удари до сега, но все пак от една страна редно би било някои прекалено лакоми индивиди да си платят десятъка, а пък и формата трябва да се поддържа, нали?
Името на операцията беше заимствана от рекламния слоган на тотализатора или лотарията и той даже не помнеше на коя от тези две инвтитуции захранващи мечтите на милиони принадлежеше, но пък звучеше пивко и отговаряше на профила на мероприятията - С малки суми, но редовно.Тъй като Тони и Кире не трябваше да компрометират своят бизнес, а и ги познаваха доста хора,това щеше да бъде солова акция, която щеше да отнеме известно време, но все пак Пики не беше някой айляк, да речем, а пък в начинания свързани с творчество и сценично майсторство, той си оставяше душата.
Докато чертаеше и изчисляваше разни детайли Тони влезна в кухнята.
-А бе, чух аз към пет някой да,отваря хладилника и мислех да стана и да кажа на нарушителя да не ми пипа биричката дето си я сложих там,ама ме домързя и съм заспал веднага. Всяка сутрин, обаче между шест и шест и половина като се разграчат там едни гларуси и ме будят, мама им да еба, а аз дето спя като мишка -толко ми и треба. Аз се чудих в началото, как да ги еба,тия птици знаят колко е часа, ама после се усетих, че магазина на ъгъла отваря тогава и гадовете от радост ли от мириси някакви ли и почват да грачат по силно и от Вили Куция. А аз стана ли, после трудно да легна пак.А теб не те зная като ранобудец.Нещо, музата ли ти е дошла, щото гледам тук химикалки, моливи, тетрадки...
-Не,бе, пич. Вчера нещо натрових ли се, вирус некав гаден ли е...направо не моем да излезнем от кенефа...направо Ниагара.Шест пъти ходих,брат ми.Накрая едвам се довлекох до кревата.Даже два пъти, без да искам, се блъсках на Кире у кревато у тъмното и го будих момчето.Той нали, като бой скаут спи с фенерче до кревата, ще се надигне значи, ще пита гневно "Кой там?", ще ми блесне с това фенерче в очите, па като ме види че съм аз лега и захърква.Сега съм като ебан от трима африканци,значи.Днеска никакви плажове, никакви ресторанти, никакви барове.Само мисля да скокна до магазина и да взема сиренце, маслинки и туй-онуй още. Ти кажи, нещо специално да искаш?
-Ами, може, копеле, онова русото, ако е на смяна да го вземеш? А, може и там, знаеш- саламче, кашкавалче, русенско варено, лютеничка, ама ако има тая с момиченцето, щото от "хорото", некви киселини ми се явяват и ако има компот от праскови, че не знам що, нещо, дояло ми се е.
-Дай, сега, да те питам аз, относно операция " с малки суми, но редовно". 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 806451
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930