Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2017 11:40 - Пики Турай и другите 63
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 535 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Ачо си дойде този път за пет дни, тъй като беше награден от своя пряк началник за добре свършената работа с неговия племенник, който толкова напредна в овладяването на ударните инструменти, че беше поканен да свири в най-престижната локална група. Освен че детето имаше вроден талант и четеше нотите от прима виста, безусловно правилният подход на Ачо беше решаващ.Той самият се учуди на себе си и тъй като това беше първият му случай на практикуване на музикална педагогика направо не можеше да повярва колко лесно му се отдаваше.
Просто инстинктивно "налучваше ваксата" и резултатите бяха на показ.
Първата му работа след като облече цивилните дрехи беше да се качи при бате Пики, о за съжаление се оказа, че той е на море.
След това,разбира се, веднага набра Ивонка.
-Алоооо, не можеш да познаеш от къде ти се обаждам! Хайде, тръгвай да ме видиш преди да съм умрял от нетърпение за да помилвам нежната ти кожа!
-Ъъъъ, Ачо, искам да ти кажа, че за съжаление не мога. Нещата се промениха много.Исках да ти пиша, но нямах куража. Просто...просто...понякога някои неща не зависят от теб и въпреки, че и за мен ще е не по-малко тежко, но за съжаление не можем да продължим.Вината е в мен, разбира се, но човек не може да контролира чувствата си и се случи така, че се влюбих в друг и ще бъде нечестно да подхранвам илюзиите ти.Искам да ме разбереш и да си останем с теб верни приятели тъй като сме споделяли толкова прекрасни моменти.Има и някои неща които не съм ти ги казвала, като например, това че трябваше да абортирам миналия месец. Явно не ме беше пазил достатъчно и белята се случи.Повярвай ми, за мен, това беше най-ужасния кошмар.
-Не!Не ми казвай,че си убила нашето бъдещо дете с такъв глас.Как можа!
-Моля те, не ме прекъсвай! Помисли...аз все още уча, а и спортувам и едно дете би било края не само на спортната ми кариера, а и на моето бъдеще. Ти знаеш в каква "дядова ръкавичка" живееш, знаеш че и ние едва се сбираме в нашия апартамент.Ти си в казармата, а и като излезнеш кажи ми помислил ли си какво бъдеще имаш? Ако си амбициозен, сигурно ще искаш да следваш в консерваторията, а знам че това е и мечтата ти. Би ли ми казал как ние, които все още не можем да се грижим за самите нас бихме могли да подсигурим бъдеще за дете?
Само ако знаеш колко безсънни нощи съм преживяла, колко терзания, колко сълзи съм изревала. Ти мислиш ли какво аз изживях? По едно време дори мислех да приключа с живота си.
-Защо не ми каза всичко това? Можехме да намерим някакво решение. Аз можех да се включа към някоя група и да свиря, можехме да наемем квартира, можеше да продължиш задочно.Когато двама се обичат и даже креират нов живот решения, макар и трудни винаги ще се намерят. Ако вашите, а и моите са мислили на времето като теб, нас нямаше да ни има изобщо, ами погледни Африка, Азия.Милиарди деца се раждат от любов. Има ли любов, решения се намират.Ти направо ме предаде. Защо, защо не ми каза всичко това по-рано?
-Ето, знаех си аз.Ти Ачо, винаги си бил подвластен на емоциите, а емоциите къща не хранят. Ти никога не си работил през живота си, нямаш още и 20 навършени години, вашите те хранят и обличат.Баба ти и дядо ти ходят да събират хартия за вторични суровини за да може ти да не си лишен от основни необходимости. Моите също са по на една заплата, а знаеш,че и мама има рак. Аз, самата съм още във втори курс. Да не си мислиш, че аз съм от желязо? Да не мислиш, че ми беше лесно?
Колкото и да търсих рационални доводи за да оставя това дете, толкова повече тънех в блатото на мрачните перспективи при едно такова решение. Когато там откъсваха плода от мен, те разкъсаха и сърцето ми и аз реших, че за мен това е края на един вълшебен сън. Вълшебен, вълшебен, но сън. Веднага след това се опитах да запълня този вакум в душата си и намерих този човек,който отдавна беше влюбен в мен и мълчаливо ме преследваше изчаквайки момента. Той, определено нито е толкова чаровен и забавен като теб, нито има твоето чувство за хумор, но пък е стабилен и с него се чувствам спокойна и сигурна. Просто открих, че имам нуждата от една такава стабилна връзка, а не от гола любов. Извинявай, може би ти звуча абсолютно квадратно и сиво.Може би ме презираш в този момент, но аз не мога да променя вече нищо. Никога не съм обичала някого, колкото съм обичала теб и може би никога няма да мога, но нещата не могат да се върнат назад.Повярвай спомените ми никога няма да увяхнат.
-Не знам...след всичко това което ми каза, аз просто не знам как да реагирам.Не знам какво повече да ти кажа.Ти..ти..- Ачо наистина нямаше какво повече да каже и затвори телефона.Чувстваше се ужасно и първото нещо което му дойде на акъла беше алкохола. Отвори барчето в хола, взе една бутилка водка от там и започна да пие директно от нея. Сълзите му напираха и въпреки, че се опитваше да ги озапти се разрева като малко дете.

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804083
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031