Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2013 15:49 - МОЯТ ПРИЯТЕЛ ОТ ДЕТИНСТВО Х
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
0



Круелке, ами така е то, душа. Отивам аз, на гости на мой приятел от детинство в България. Не сме се виждали, значи, сума ти и години и след прегръдките там, след: "ах колко си ПОРАСНАЛ" и обичайните ах помниш ли? и ами какво стана с тоя и тоя ние от дума на дума, от чашка на чашка, както се подобава на хора родени на балканския полуостров достигнехме и до бистренето на политиката . Той, човека, на времето си беше съвсем нормален, може да се каже даже прогресивно мислещ, ама през годините в които не го бях виждал, взел нашият и модулирал. Като почна да ми ги реди едни такива: Как тия гадни капиталисти били им ебавали майката, как, видиш ли, той бил вишист, а някакви си недоучили гъзари дърпали конците, като почна едно вайкане и едно тръшкане, чак значи, се почувствувах в небрано лозе. Ами, човека си ми е близък, един вид, отраснали сме заедно, ама какво да му кажеш след като той твърдо е убеден, че тая ми ти пуста демокрация му е разгонила фамилийката и още малко оставаше и да ми каже, че при бай ти Тошо животът е бил по-красив. А иначе, да не си помислиш, че човека бърка по кофите, мизерува там и се чуди как да свърже двата края. Не бе, не. Съвсем по-добре е отколкото беше през дните на градящия се социализъм. И апартамента му по-спретнат и понакупил там разни дрънкулки и мънистенца с маркови имена и изобщо...не е за оплакване...като го сравнявам с други. Ама като решил пусто, че не е добре и туй то.
И същия този, айде да го наречем Х ( за да не се обиди човеко, в края на краищата, приятел ми е, а и си го обичам по братски ) като ми заговори за неправдите, като тръгна да поддържа самоубийците-бомбаджии, като взе да плюе големите корпорации, като тръгна да попържа американците и като гледам как светкат очичките му...и си викам на акъла: Мани, мани...това си е направо неспасяем случай. Някак си не може човека да се примири, че има разни глупаци със замъци и че той, дето е учил в ... ( айде да не казвам къде, че ще се сетят тия дето го познават и цялата конспирацийка ще отиде на кино) трябва да е на по-ниско социално стъпало. Е те това го яде, значи, та чак меса хвърчат наоколо. И кой разбира се е виновен за тези неадекватности? Ами как кой бе? Демокрацията, бе! Демокрацията.
Разбирам, че "направянето на главата" сигурно е имало пръст при сътворяването на above mentioned "Ария на омерзението", ама накрая, когато парите се поизпариха и утринното шкембе заизбива чивията, тоя, моя приятел Х, си дойде на думата: А бе, кажи с"а копеле, не мо"е ли нещо така, да уредим там някаква визичка ли, нещо...че тук, да го еба, хич не се издържа.
Не ще, значи, човека, викам си да ходи в справедливите общества, дето там третирали хората като ХОРА, ами иска баш на вълка у устата...ама к"во да правиш, в края на краищата...хора сме си, а дето вика оня ми ти прословут мислител, и нищо човешко не ни е чуждо.
image  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 807637
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930