Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2013 11:01 - не знам дали това е правилната форма?
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
1



Идат, Нели, идат, ама и много хамериканци идат и насам (най-вече, ако могат да минат "метър" с нечия канадска health card пред някой доктор). Тук нали пусто, някои канадци (аз не съм от тях как" Сийке) ще се спукат да се гордеят с това ми ти безплатно здравеопазване, ама като погледнеш, то е толкова безплатно, колкото и ( да ме извиняват благовъзпитаните) ебането на собственна жена. image
Тъй де, ако тръгнем да правим паралели, ще се получи следната картинка: като отиде човек на проститутка* плаща си там по тарифата, за туй толкоз, ако искаш пък и онуй - още толкова и така... другарката си извършва там комуналната услуга и после: "Айде, чао", а жената, съпругата демек ( дето ужким безплатно било) хем ти изсмуква цялата заплата, хем ти иска и още даже, та така че туй "безплатното" ти излиза солено през носа.
Така е и със здравеопазването. Тия ми ти доктори с астрономическите суми за заплатки, кой мислиш им ги плаща? Ами такива като мен. Тук в Канада половината което заработваш отива за данъци с които се покриват тия ми ти здравни разходи. Не че здравеопазването е лошо, но като всяка "държавна" работа бъка от "течове" и "пробойни" - ами нали вика народа - орташка работа- кучета я яли.
_________________________________________ ________________________
* не знам дали това е правилната форма? Кое ли е по правилното: при проститутка? на проститутка? върху проститутка? просто не съм ходил и не знам image)
image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804253
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031