Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2013 19:11 - КАХЪРНИ СТИХОТВОРЕНИЯ
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
0



КАХЪРНИ СТИХОТВОРЕНИЯ

Ето и един пример на мерак за оригиналност и интелектуалност, that went wrong (дето викат тук). Боби( който явно е нелош пичага, за съжаление обаче попрекаляващ с употребата на ферментни напитки) е достигнал до онова плато до което често достигат "интелектуалците" от малките балкански градчета. Възхваляван от примадоната на читалищния театър, обожаван от библеотекарката, изпошибал всичко наоколо което чете нещо различно от дневната преса, Боби вече се мисли за изключително явление в планетарен мащаб и както гледате е придобил такова самочувствие, че ти идва да си речеш наум, значи: Тоа па да не си мисли че е Бодлер, да го еба? Пфффф.
Въпреки, че на моменти набарва интересни картинки, въпреки че има нещо уникално и по детински вълнуващо, онова зрънце самовлюбеност и онази струяща от всяка стофа кокорбашийщина изпонасират целия пейзаж, а като гледам и как рисува и "картинката" ми стана хептен ясна( отново усещаме оня крясък: Вижте ме, колко съм оригинален и уникален! Аз, кюстендилският Ван Гог...недоразбран от тъпите тълпи, ама ще видите, значи, когато след години моите творби ще са по скъпи и от тия на Владимир Димитров...а бе, ще видят те кой е в действителност КЮСТЕНДИЛСКИЯ МАЙСТОР!Аз не съм там, някакво си творение на Пишурката, ама ха! Ама па к"во ли разбираш ти от поезия и изобразително изкуство, та да ти обяснявам, значи...еба ти. Едва ли, ще си жив обаче да видиш времето когато Боби ще бъде във всеки български буквар и всяка уважавана галерия!)
Хубавото в случая е, че човеко си е щастлив, в своя си там Клондайк. Грозното е, че погледнато от страни, картинката прилича на карикатура, ама па в края на краищата, все пак по-важното е на човека да си му е гот, нали?
Па какво мислим ние - майната ни. Тъй де.
image 07 Aug 2005



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 806634
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930