Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2014 13:58 - АВТОДАФЕ
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
0



Леле, извинявай...това е просто някакъв си отвратителен спам, който по всяка вероятност се препраща на всички хора в моя "списък" ( мисля че е така, тъй като даже и моята собственна съпруга го получава на нейния компютър, който е само на два метра от моя). Имах неблагоразумието да откликна на една покана от наш съфорумец да се приключа към тази "услуга", която никога дори и не ползувах и тия гадове явно си праскат спам от мое име до побъркване...жена ми го е получила барем пет пъти. Много ти се извинявам, както и на всички други които неволно са били атакувани от мое име. Повтарям: АЗ НЯМАМ ТАКЪВ И-МЕЙЛ! Ей, на какво да правиш...хората делегират от мое име спам и аз трябва да се чувствувам като натрапник. Гадно и сигурно трябва да тръгна да се разправям, ама не знам как...тия са коварни и не ти оставят контактна информация за да се оплачеш. Ако още веднъж получиш такъв мейл, направо в кошчето, без дори и да го отваряш. Извинявай отново...
айде сега за лека нощ ( за теб - добрутро)... един поздрав от старите тефтери, миришещ на импотентен псевдодисидентски нихилизъм
( потвърждаващ донякъде твърденията на Апропо, че не съм много голяма работа) image
АВТОДАФЕ
Глупчо - си викам - Тъй ли се пише?
Не си ли чел никакви книги?
Всичко е смрад и всичко мирише
залей ги с бензин. Запали ги.

Нито ямб, нито хорей има тук,
римувам гъза си със проза.
Знаеш ли, честно, че тоя боклук
ме хвърля във страшна невроза.

Интресно, защо ли ги пиша
тез нескопосани куплети?
Някакво говедо в мене диша
срещу признатите поети.

Искам да пиша за туй що боли
за всичко което е в мене.
Не съм аз поет, разбираш нали?
Не съм, ама хич не ми дреме.

Те са за литературата, брат.
Това е мисия нелека,
не е за всеки тоя занаят,
аз пиша просто за човека.

Не мога да жонглирам с думите
но мога да ти кажа право
когато недостигат сумите
и ложето ти е кораво

не мислиш много за поетите,
не си купуваш вече "Пламък",
а стискаш в джоба си монетите,
ядосан ритваш някой камък.

Забравяш всякакви метафори,
не можеш да напишеш рими.
Загасват твоите семафори
и питаш се:Защо горчи ми?


13 Март 1980 година.
София



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 803951
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031