Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2014 22:24 - Baggamon
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 1066 Коментари: 0 Гласове:
0



Незнайко, Незнайко, ако седна да лепя по стените подписите в тефтерите с резултатите ( аз всичко записвам, да го еба...за да няма после: ама аз така, ама аз иначе...не е вярно...няма такова нещо...и т.н.т. ) на всичките тия дето щели били да ме направят шашав на табла*, по всяка вероятност бих си тапицирал с тях кухнята. А па, да го еба, имам бая обширна кухня...така че...не си пръв брато, нито ще си последен. Ако толкова си еркек, има десетки интернетни места където се шляпа бекгемън та чак дрънчи. Мо"ем начи да ти играем и на "вързано"...араби?
А иначе, дай да ти смъкнем кюфтенцата от очичките за терминологията. Нали все пак тая рубрика се казва:Вие питате, ние отговаряме. image
Взимай моливчето и записвай, защото няма да повтарям:
(Наименованията на повечето от тях идват идват у нас през турски език (като оригиналните са си оригинал персийски)
Ето ти чифтовете ( с различни сленгови вариации):
1+1 = еци, епици (по рядко: еш-еш)
2+2 = дубара
3+3 = дюисе, дюсе (по рядко: терцички)
4+4 = джарове, дорджар (по-рядко: дорджухар)
5+5 = дюбеш
6+6 = дюшеш

други популярни "двойки":
2+1 = епиек
6+5 = шеш-беш
5+4 = пен джар
5+1 = пен джо ек

Айде, и викни едно виртуално кааве с повчко захар, чаша вода и лъжичка бяло сладко.
_________________________________________ _______________________
* бих ги класифицирал в следните групи (според монолозите им на изпроводяк):
а) А бе на теб ти идат повече отколкото ги знаеш.
б) Ти нещо комай ги щипеш, а?
в) Аз иначе съм много добър, ама днес не знам какво ми стана.
г) Ей, че спим довечера с таблата под възглавницата.
д) Добър си, да го еба...нема с"а к"во...




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 810212
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930