Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 18:32 - левия завой
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Явно младежа Камбуров има обещан някакъв висш пост в партията на "преразпределителите". Като гледам колко разпалено е тръгнал да вади теоретичните постановки на другаря Ленин от кошчето за боклука и да оплюва оня ми ти гнусно тлъст Чърчил, направо да ти е мерек да гледаш, като си го представяш в най-скоро време с карамфилче на петлика на връх Бузлуджа да се ръкува с комунисти-ветерани ( от ония с шапките със значки) и да плещи шаблонни фрази за лошите и добрите.
Жалко, че "СЕГА" започна да прави левия завой все по-остър и по-остър и да ни пробутва все по-често и по-често младите левчета на родния неосоциализъм, а да не говорим пък за препечатките от чуждестранния печат. Ако някой ми извади от тазгодишната архива един неляв преводен материал, направо съм готов да му подаря най-любимата си нокторезачка.
Когато един, минавал до сега за не чак до там ляв вестник, тръгне да мутира в чак дотам ляв вестник някак си отливът на известна част от публиката е неизбежен. Е, разбира се, ще дойде сигурно известно количество нова читателска маса, ама па може да дойде, а може и да не дойде...при тоя богат избор от червеносимпатизираща преса знаеш ли накъде ще го завее вятъра ( да не се учудите ако си отидат баш при онези деклариращи и несрамуващи се от червенината си.
И тогава, отлива ще си е отлив, а прилива ще е под очакваното ниво в сантиметри.
Не че вещая някакви си прокоби, ами просто си мисля на глас и анализирам. Можете даже и да не ми обръщате внимание. Тъй де...к"во разбирам аз от вестникарство, ако съм толква печен - да "земем да си купим некой, нали?
image 06 feb 2006



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 807820
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930