Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2014 19:00 - МЯРКАТА
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
1



Фичо, онова което ме дразни е желанието на някои групи да протестират за щяло и нещяло. По същия начин по който лумпенизирани нищоправци трошаха инвентар в Сиятъл на базата на мъгливи социални лозунги, по същия начин по който разголени хомосексуалисти облечени като екстри на ГДР балет се целуваха демонстративно по pride parades искайки да бъдат "по-равни" от равните, така и в момента мюсюлмански нищоправци палят датски знамена и се опитват да правят пропаганда от една съвсем невинна поредица от карикатури, мама му стара.
Ако, световната общност се прегъне и преглътне един такъв "мътиш, не мътиш, ще те ям" предтекст за варварщина, това е сигнал за следваща вълна от безредици които ще възникнат на базата на някаква си друга глупост ( я не им харесало, че жените в Дания ходят без да покриват лицата си, я че сума ти и датчани бръснат брадите си. Именно заради това и самото заглавие което поставих беше наблегнало на МЯРКАТА. Когато се стигне по-високо от обувките, тогава съответния "естет" трябва да се упомене, че излиза от рамките на "добрия вкус".
В края на краищата, ако се погледне на тези ми ти, не чак кой знае колко внушителни карикатурки с chtzpah око, може да се забележи, че има нарисуван човек с брада и изпидепцан с цялата му там мюсюлманска символика, наистна пише Мохамед, но пък това си е съвсем редово име за тия географски ширини. Как, да го еба, тия ми ти правоверци разбраха, че това е баш техния пророк? След като не са го виждали, при това.
Ами в края на краищата, те са тези които трябва да бъдат обвинени в "порочна" и "нечиста" помисъл. Как така изтълкуваха, че това е баш техният емисар, а?
Има неща за които човек трябва да се бори и напълно подкрепям всеки който справедливо си иска човешките права, но според мен, в случая, верските фанатици са тези които искат да отнемат правото на една нация да се смее на нещо което тя намира за смешно. А да отнемеш на някого смеха е нещо което, (ако си спомняш) е отвратително. Когато трябва да разказваш вицове оглеждайки се, когато могат като Сашо Сладура да те очистят за една ми ти шегичка, тогава вече чашата наистина е преляла.
***
Зевзече, разбираш, нали, че в случая пишката е само метафора. image
(Хей, не че наистина не ми е голяма, ама не го намирам тоя ми ти факт за кой знае колко голям предтекст за гордост. В края на краищата - анатомия, бе, братче. Генетичност, там, някаква си.
И на всичкото отгоре, голям праз, тъй като не ти си този който извлича някакви ползи от обема и. Нъл тъй? Дали си с голяма или малка на теб ти е все тая. Кефа ти ще е същия. Друг е този който кяри от габаритите, нали? )
***
Хугин, брато, ами такъв съм си. Ако разбираш - разбираш, ако не разбираш - ами не разбираш и туй то. Ако ме питаш, мен, аз пък нищо не разбирам от висша математика - интеграли там и разни такива...случва се, бе...не може всеки да е все, и всьо...нали?
Ама това да ме окачестваваш като атакист...аааааааа, виж тук, както виждаш, ме обиждаш и имам правото да негодувам. Нали?
image 
11 feb 2006



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 806674
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930