Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2014 21:13 - "малоумното вдишване на дим"
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
0



Виж, това със забраната на "малоумното вдишване на дим" ми хареса...ами да го забранят в края на краищата...само да не се опитват да забраняват пушенето ( което доста хора практикуват немалоумно). Даже Франк Дзапа беше казал, че пушенето си е храна. "To me, a cigarette is food, " said Zappa in his autobiography, The Real Frank Zappa Book.
Другарки и другари, непушачи. Аз лично, не намирам нищо лошо в това че не пушите, не намирам също така нищо лошо във факта, че има хора които не пият, има хора които го карат само на чикии, а вероятно има и такива които практикуват пълно въздържание ( никакви цигари, алкохол, секс, месо и т.н.т)
Всеки има правото да живее както той намери за добре, стига да не нарушава рахатлъка на своего брата/сестра. По същия начин по който аз не участвувам в хомосексуални паради, не паля коли, не членувам в партии, не вдигам гири и да речем, не тичам за здраве...по същия начин, отбягвайте свърталищата на хора които обичат да се наслаждават на хубава пура, цигара, тютюн или там друго никотинообогатено творение. Нищо повече.
Тъй както аз не искам да модифицирам вашия начин на живот, вашия начин на самозадоволяване и вашия избор генерално, така и аз искам вие да не се намесвате в моите избори. Ясно ли ви е? А? Чисто и просто.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 810062
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930