Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2014 17:03 - какво очаква Мара когато Ханс я покани на ресторант
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 480 Коментари: 0 Гласове:
1



Не знам какво очаква Мара когато Ханс я покани на ресторант и и поръча тройка кюфтета с гарнитура? Не смята ли тя, че той очаква някакъв "романс" след тази кулинарна фиеста? Както виждаме сега Мара се прави на "ощипана" и крещи ли крещи: Ама аз си мислех, че той ме кани на ресторант защото съм му симпатична и изобщо не съм очаквала, че ще иска да се "лигавиме"...то хубаво това, нека си плаче Марето, ама Ханс се чумери и вика: Да, бе, да...не само че ома"а кифтетата като на световно, па и десерт си поръча и шопска салата и...бира даже...ами то още в началото и казах, че имаме резервирана стая в хотел...тя какво си мислеше?‌ Че я каня там за да гледаме телевизия ли?‌ Сефте ли е на среща с господин...ама ха...шайзе...има си регламенти в тия ми ти работи, баш както си има и при тегленето на заеми...когато ти дава някой пари на заем, разбира се не ти ги дава заради сините ти очи(‌ако имаш такива), ами за да заработи и той нещо във формата на лихва...и после ами той Андрешко бил добър, защото вкарал бирника в блатото...с този манталитет - до "под кривата круша се стига".




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 807704
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930