Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2014 22:10 - Айде още няколко флойдизми:
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
0



Айде още няколко флойдизми:
точно "overrated" искам да кажа, но за хората които не са запознати с този нюанс просто избрах "по-народната" трактовка.
С музиката на Пинк Флойд съм запознат много добре и съм следил тази група още от 1968 година.
Както казах, има си хора които са влюбени в нея и се захласват по "посланията" на Роджър Уотърс като "послания" от скрижалите. Лично за мен, те са "малко по-манифестни" отколкото моите рецептори за истинност могат да понесат.
Меракът за "психаделичност" от периодът със Сид Барет мен, лично ме дразни със своята "дайте да сме нещо по-така" маниерност...има хора които мрат да "уживат" разни звукови пулсации, модулацийки и разни такива жанмишелжарщини...аз просто не съм един от тях.
Няма нищо лошо в това хората да имат различни критерии за хубаво и стойностно.
След като има хора които харесват музиката на хорът на Съветската армия, Веселин Маринов и  Киркоров защо пък да няма и такива които да боготворят Пинк Флойд, в края на краищата.
Както казах и преди, а както и ти сам допълваш - те са любимата "емблематична" група за споменаване когато трябва да изтъкнем извисеност над тълпата и принадлежност към някакъв интелектуален елит ( наред със споменатият от теб Булгаков там са Хашек, Илф и Петров, Висоцки, Джон Ленън, ФСБ и Горан Брегович...ей нищо лошо против никой от тях, разбира се, просто - факт)‌
 * * *        Ей, мама му стара...след като не съм "луд по Пинк Флойд" значи съм "кофти материал",а?
Ами, както казах по-рано, аз харесвам някои парчета, оценявам качествата на други, но просто тяхната музика не ми щраква със същия интензитет сензорите за гениалност, както да речем те щракват при слушане на Frank Zappa, Weather Report, Kinks, Dire Straits, Beatles, King Crimson, Joe Cocker...айде ще спра дотук...тъй като списъкът е много по-дълъг...въпрос на вкус (‌ще потретя).
 * * * Цанев, как не можеш да разбереш, че музиката действува по-различен начин на различните нейни консуматори.
Ето да речем, аз също уважавам изключително и Led Zappelin, Jethro Tull, Peter Green"s Fleetwood Mac, Genesis, Yes и даже донякъде Фиш и Алън Парсън.
Аз не казвам никъде, че хората не трябва да са готови да дадат бъбрек за Роджър Уотърс ако му притрябва и да плачат, получават полюция и т.н.т при слушането на "тяхната си музика"...музиката действува, разбира се най-вече емоционално (‌тъй като това и е главната функция)...за най-голямо съжаление когато си в бранша ти неволно следиш и "кухненските атрибути" и разните там брамбъзъщини използувани при изграждането на творбата. Както един инжинер или гинеколог при извършването на рутинните си прегледи гледа и професионално и естетически на обекта за наблюдение, така и музиканта ще не ще отчита, да речем въздействието на смяната на динамиката от интродукцията към изложението, въвеждането на 9/8 пулсация върху 3/4 звуков канвас, повторението на рефрена, но този път в съседна тоналност, неумесността на дадено крешчендо и разни такива технически детайли.
* * * Стерн, аз просто казах, че според мен (‌лична констатация, както е и твоята) Пинк Флойд са НАДЦЕНЕНИ и толкова.
Аз смятам също, че и Ръш са прекалено помпозни. Изключителни инструменталисти (едни от най-виртуозните които съм слушал), но толкова...емоционално не ме гъделичкат и толкова...това е нещо което или става или не става...толкова)

                                                 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 807812
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930