Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2014 15:37 - A бе, не ми се мисли
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 408 Коментари: 0 Гласове:
1



а бе не ми се мисли

Принципно погледнато, мнозина очакват нещата за тях да се оправят от "външни фактори". Ще дойде някой си и с вълшебната пръчка - храс и ...60 инчов телевизор в хола и достоен живот и медицинското обслужване безплатно, децата в университета безплатно ще се образоват, ще се ходи на почивка във ведомствените почивни станции, ще има и водка и бира на корем и Пинк Флойд ще се съберат отново и ще им свирят.
Ей, ако ме питате и мен - нищо против, братче. Кой не иска да е добре, безгрижен и в синхрон с природата? Да де, ама нещо нещата не стават точно така, за най-голямо съжаление (‌и мое, па и ваше). Предметите струват пари, а парите се "изкарват". Едни ги изкарват с кръв и пот, други с курвенски иширети, трети ги получават наготово в куфарчета, а четвърти нито имат представа как се "изкарват", нито пък искат да имат. Те си искат хората нещо на което му викат равноправие.
Хубаво, ама равноправие, значи, равни права, според мен...ако не спре на "Стоп" оня с дебелия врат да го глобят както биха ме глобили мен. Онзи дето е син на АБПФК да се състезава с мен на равни начала. Когато отидем в болница, зарзаватчийница или някаква си там институция раздаваща разни работи на хората да си чакаме на опашката (‌ако има такава), чинно и спокойно...изобщо да няма привилегии за онзи защото имал много пари, или пък за онзи който имал "вързки" - всички,значи да бъдат мерени с един аршин. Виж, когато стигне нашия ред, ние може би няма да можем да си позволим да си купим чер хайвер, като оня чичко пред нас с астраганения калпак, а само там половинка бахур, ама важното е че няма пререждане, няма привилегировани. Толкова...това според мен е ревноправие и аз лично съм горещо за него.
Виж, обаче, когато стане въпрос за преразпределение, е тогава ми кипва лайното, дето има една дума. Работил, значи другарят Х като мравка, правил икономии, потил се, дето викат и под езика и накрая идва другаря У, който много обича да държи речи, да заклеймява паразитизма, да обединява масите, да пропагандира разни благородни дела, ама иначе не е много по дейности акумолиращи блага и му казва: Ти, тунеядецо, крайно време е да споделиш с народа всичките тези излишъци които имаш, тъй като има хора които не знаят какво е три пъти ядене на ден, нямат достъп до чиста питейна вода и децата им умират от разни гадни болести.
Хубаво е разбира се да си филантроп, но си бъди филантроп с твоите средства. Това е нещо за което би имал от мен бурни аплодисменти. Когато обаче тръгнеш да правиш помен с чужда питка тогава вече нешата започват да ухаят на гнило. Когато пък на всичкото отгоре тръгнеш и зараздаваш неща които дори не са и в наличност, тогава вече става хептен кофти. Ами, погледнете, да речем, дереджето на нашите южни комишии(за мен и тук, за вас в България-там).
Искат си хората достоен живот и стачки ли не правят за него, окупации на разни значими институции ли нещ, протести, манифестации и разни други такива дейности присъщи на хора с желание за "достоен живот".
Всичко това ( ей, в края на краищата ние не сме някакви си там мизантропи убиващи малки котенца) обаче си има своя цена. Ако аз, да речем искам да си купя един автентичен "Фендер Телекастер" от 1959 година, трябва да се изръся ( консервативно погледнато) около 20-30 бона "зелено". Имам огромен мерак, честна дума, ама пусто не мога да си позволя такова нещо, защото други пера в бюджета ми ( с приоритет за цялото семейство) ще бъдат накърнени и други трябва да търпят лишения заради моите мераци...сега за сега ще си свиркам на китарите които имам в наличност и ще ми текат лигите пред витрината на музикалния магазин. По същия начин цели държави си искат "Телекастера" и то сега и то без никакви компромиси, защото не било честно...
Именно поради тази причина и моите южни съседи си преизбраха Обама. Симпатяга момче, и от блуз разбира и от рок, па има и широко сърце...всеки ден по 188 000 000 долара ей така си печата човека, без да му мигне окото и дава...то, вика ще дойдат по-добри времена. Вервайте ми! И хората си му повярваха и си го преизбраха...жив и здрав да е човека да си изкара и втория мандат...нас, тук, барем, пряко не ни засяга. Тия трилиони ли, там заеми няма аз да ги плащам, в края на краищата, аз си има мои си заеми да си се грижа за тях, ама ако погледнеш ей така, лаишки - раздаването на неща които нямаш не води до кой знае колко приятни неща. Питайте гърците...те барем имат кой да им скръцне зъби и да им потърси сметка за питото...виж американците - не знам...ама пък дето вика народа: Ще дойде мачка за погачка...скоро четох, че са изпаднали от Топ10 на проспериращите нации...което е жалко, ама пък какво да правиш освен да седиш да гледаш и да си викаш: Дано се оправят нещата, някак си, защото иначе...а бе не ми се мисли....

Покажи
11 Ноември 2012 15:05 Предполагам, че повечето "мислещи преди 23 години" са очаквали НЯКОЙ‌‌‌‌ ДА ИМ ОПРАВИ ДЕРЕДЖЕТО. Така да се завърти, значи рулетката, че всеки да получи онова дето му викат ДОСТОЕН ЖИВОТ...да де, ама се оказа,че пак всеки трябва най-вече да се погрижи за оправянето на своето дередже. Нещата са толкова по-прости отколкото се опитват да ги представят "прецаканите"‌(‌те винаги са били прецаквани и винаги са търсели алтернатива при която няма да са прецакани и гласуват ли гласуват, скачат там, рипат по митинзи, търсят си "правилния водач" дето ще ги измъкне от "партерната позиция" в която се намират).
Колко по-просто е човек да тръгне и да оправя своето собственно дередже отколкото да се чуди и мае как да оправи световните неправди и неуредици. Ако всеки вместо да се чуди кой ще го извади от блатото, вземе и сам излезне от блатото...ами...блатото ще се пресуши...да де, ама къде по-простичко е да се опънеш на дивана, да щракаш с дистанционното, да сменяш каналите и да псуваш: Деба, идьото...къде го намери"а па тоа! Лелей...до къде ще сме с тоя тиквоч...дагаебем у царо...тия с куфарчетата...и така без край...ТЪРСЕНЕ НА ИНДУЛГЕНЦИИ. Някой друг е виновен, за моето шибано дередже...не може да съм аз, тъй като аз съм и интелигентен, и ги разбирам аз тия работи - и Хегел съм чел и Пинк Флойд слушам и изобщо...не на мене тия!!!!




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 806468
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930