Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 17:36 - Ти като си чел "Капитала" и "На живот и смърт"‌ да не си прокопсал,а?
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
1



Айде, сега, човекът вика: Казал е (ако той не знае, кой друг ще знае?)‌, ама внуците на Емил Боев викат: Не е вярно. Бойко лъже.
(и се захващат за едни глупави детайли, правят литературен анализ, впрягат граматики, семантики и всичките му там лингвистични оръжия само и само за да се окаже Бойко гадта, която всички очакват той да бъде.)
Ей, насила ме карате да му ставам "адвокат" на човека. То бива..., бива омраза, ама чак толкова...доколкото гледам от страни, въпреки някои грапавини в поведението, непоследователност и известна доза "blasts from the past", човека се представи като честен и разсъдлив. Не знам, може би съм лековерен и тъй като не познавам "детайлите от кухнята" смятам, че той беше досега най-подходящия типаж за ръководенето на "мат"ряла" ( защото както гледате мат"ряла сам не знае к"во иска...дайте, вика да ни е гот, да живеем достоен живот, държавата пак да почне да ни дава...и такива разни утопични глупости базирани само на вътрешни пориви и мераци и без капка реалистичност)
...ама, вика, бил чел само "Оцеола"...ми к"во от това? Ти като си чел "Капитала" и "На живот и смърт"‌ да не си прокопсал,а?
Брех, мама му стара, от къде това огромно самочувствие на "мат"ряла"?‌ Като чета някои мнения на някои другари и направо си викам: А бе к"во правя аз тук в тази компания на титани на мисълта? Тия хора го разбират тоя живот, та чак дрънчи...ама защо са толкова грустни и начумерени?‌ Ами като сте толкова големи гяволета, защото не сте се оправили до сега, ами чакате баш Бойко Тиквата да ви оправи?‌
Тъй като и аз, като него съм прицел на "всенародната омраза" за казване на неща които наистина мисля, напълно му съчувствувам на човека.
Не е лесно когато казваш някои "гадни истини", ама пък какво да правиш, такъв съм си и туй то.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 803997
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031