Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2014 16:43 - Явно всички са бандити,а?
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 411 Коментари: 0 Гласове:
2



Забелязал съм, че когато се стигне до най-елементарни истини, диалозите винаги се отплескват към "ама, вие защо биете негрите". Ти му говориш, че за да се оправи и за да се чувствува реализиран той трябва самият да хване там кирката ли, лопата ли, отвертката ли...изобщо онова което може да му донесе необходимия екзестенц минимум поне, той тръгва да ти обяснява, че ето там циганите, значи, това ги сполетяло, а пък понеже той е много над тия работи, най-лесното е да намери там някакво извинение, че виждате ли, значи, от мен нищо не зависи, аз съм жертва на заговори, олигарси, мръсни мангасари, евреи, американци, руснаци, енергоснабдители и шарлатани. Той,"начи, нашият е много голяма работа, интелигентен, образован, класово осъзнат, честен и порядъчен, ама онези гадове го ебават та чак дрънчи, а той за жълти стотинки няма да им работи на тия кучи синове, защото е за достоен живот и си знае цената! Е, как така някои хора успяват тихо и кротичко да си изкарват препитанието и при тези шибани условия, как така онзи си строи къща, онзи пък си купува кола, трети даже по два пъти в годината на почивка ходи? Явно всички са бандити,а? Всеки който е успял го е направил на твоя сиротен гръб и всеки който е по-добре от теб, е такъв просто защото е "пе"ерас" или изобщо кофти човек.
Именно онази "безпочвена гордост" и чувството за възвишеност върши най-лоша услуга на практикуващият я.
Аз вика съм (примерно) педагог и е под достойнството ми да ходя и да гледам животни, та аз съм интелектуалец при това...ти за какъв ме мислиш....
а бе, разкошно е да си интелектуалец и педагог в общество което има дефицит от такива като теб, но когато интелектуалците и педагозите (пак примерно) са в пъти повече от необходимите, ами човек трябва да осъзнае, че или трябва гордо да бърка по кофите или скромно да се преквалифицира и да си намери някаква ниша в икономическия пейзаж, където да бъде полезен както за обществото, така най-вече за себе си и семейството си. Унизителна работа няма. Унизително е да просиш, да крадеш и да убиваш.

Брех,мама му стара....айде че ми почва хокея....заключението можете да си го направите и сами.
(или пък да изкилиферчите посланието ми до ниво "да, ама ти защо биеш негрите



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 804109
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031