Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2014 15:36 - ето резултата
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
0



Когато миналата година публикувах този текст, Валентин Хаджийски ( Чичо Фичо) го сметна за неадекватен и му дръпна една критика, на която пък аз дръпнах една критика и така...ето резултата:

АЗ:
Фичо, гледам че звучиш като засегнат, та си викам: Дай сега да му отговоря на човека точка по точка за да не се чувствува кофти:

ФИЧО:

А оказаха ли се дорасли за капиталистическия експеримент?

АЗ:

провери пак текста който съм написал и там ще намериш следния параграф, даващ отговор на част от твоя въпрос:

Забележете, че даже и да се добере до известна крупна сума индивидът израстнал в такава интонационна среда, било то с куфарче, делаверка, иширет или даже с късмет вместо да ги инвестира в начинание което би укрупнило тази сума, много често ще тръгне да парадира пред себеподобните със своят статут, закупувайки си нещо престижно ( от "Бентли", та чак до футболен клуб от елитна лига). Да се пукат душманите, един вид.
Когато си закърмян от учебниците и от "моля другарката", че Андрешко е добрия герой, че хайдутите са били закрилниците на народа, когато даже във фолклора си възпяваш крали Марко и когато Хитър Петър ти е национален герой някак си трудно е да проветриш тази напластена с годините менталност

Това определения е за онези на които им се е паднало "ези" след обръщането на палачинката...едни от онези на които се е паднало "тура" са успяли да се адаптират към новите ралии и се чувствуат свободни и с чувството че те са ковачите на собственната си съдба...като едни от тях, като теб и мен‌ (въпреки, че аз съм тук още от преди да се обърне палачинката и де факто и де юре не би трябвало да спадам към тази група...ама айде от мен да мине) поемат към терминалите, други успяват да се реализират локално, а трети просто се лумпенизират и обвиняват за своята лична неудача онзи който е flavour of the day кокорбашия ( като почнеш от Жельо и стигнеш до Боко).
Тежко ли е тяхното положение? На много от тях е дори отвратително тежко. Оформяли целия си живот в един калъп, който накрая се оказва че е неточния, а за съжаление време за поправителен няма. Кой е виновен за това? Този който първоначално тръгна да гради къщата върху нефелни фундаменти или онзи който тръгна да гради новата къща? Айде намери отговора сам.

* * *
ФИЧО:

Граци, не разбирам срещу какво се бориш.

АЗ:

Фичо, айде за незнам си кой път да го кажа пак: АЗ СЪМ‌ БЕЗПАРТИЕН и не съм гласувал на тези избори, както и на никои други от както съм извън България. Не е етично да участвам в забъркването на попара която аз самия няма да сърбам. За борбите си има борци, аз просто както Джон Ленън мога да декларирам:
"m just sitting here watching the wheels go round and round
I really love to watch them roll
No longer riding on the merry-go-round
I just had to let it go

ФИЧО:

Никой не иска ни диктатура на пролетариата, ни връщане на стария соц (който обаче, ако забелязваш, предизвиква силна носталгия у много колеги), ни заеми и харчене по гръцки.

АЗ:

Пак в същия текст съм писал:

Ако липсва диктатурата на пролетарията и перманентно премахване или барем временно неутрализиране на "паразитите", хората започват да работят на бавни обороти, крадат "държавно" като изоглавени, възхваляват скатаването като висш инстинкт за самосъхранение и щракането с пръсти и интелектуланото израстване (гледане на филми, четене на книги, енцикопледични познания ) като пинакъла на ползотворен и одухотворен живот.
Единственно с троцкиски перманентнореволюционни методи индивидът Х може да бъде принуден да работи за паспорт за трудовата слава или званието герой на социалистическия труд, вместо за адекватно на положения труд ( според пазарните условия) заплащане. След като се поолаби диктатурата и "най-хуманният строй" хапна дръвчето ( фигуративно казано)...така че ако някой ратува за работещ социализъм той трябва да въведе отново домоуправителите, добороволните отрядници, доносниците, домовите книги, софийското жителство и трудовата повинност и лагерите за "противници на режима". Ей виж и днес където се практикува социализъм от индивиди живеещи в климатични зони с неподходящ за този строй въздух ако няма нагайка строят ще рухне както в нашите страни.
Колкото до втората част на твоето изречение - един контравъпрос: Ами от къде ще дойдат парите тогава? Гадни чужди инвеститори-експлоататори?‌ Родни олигарски членове на БСП със златни сърца? Дядо Мраз? Защото си има едно базично правило: No money - no honey! Върти го, сучи го и пак до там се стига:
Рънътъ прай бурбътъ.

ФИЧО:

Ти като десен трябва да си за свобода (в т.ч. на конкуренцията и на информацията и идеите), законност (в т.ч. право на собственост) и про-бизнес държава. Също тъй десните (на думи поне) са за религията, милосърдието, честността (my word is my bond), благоприличието и т.н. Вече не е задължително, но едно време е било обичайно десните да са за образованието, за "стила" и "класата".

АЗ:
Фичо, за каква свобода може да говорим при този строй, когато един от основните белези на социализмът в действие е ограничаването на свободите( на движение, на ликвидност на капитал, на собственно мнение и даже на естетични критерии). Аз съм живял в този строй и определено не бих желал да живея в подобни условия отново.
Организираната религия, подобно на светската власт е само механизъм чрез който група "богоизбрани" паразитират на гърба на вярващото стадо.
Колкто до честност, милосърдие и благоприличие - не е редно да се саморекламирам, но можеш да питаш за мен ( тъй като в края на краищата само онези хора които ме познават биха имали обективно мнение за това дали притежавам тези качества или не...каквото и да кажа аз, ще е собствен ПиАр, което не е fair play.
Образованието ( не тапията) според мен е процес който би трябвало да продължава перманентно до последен дъх! Уважавам много образованите хора и винаги им свалям виртуална шапка ( пак повтарям-образованите, а не лицензираните за образованост).

ФИЧО:

Кое от всичко туй намираш у рапоня? В каких книжках прочете, че рапоня е "десен"?

АЗ:

Фичо, къде в текста ми намери нещо обрисуващо рапон, алабаш, цвекло, маруля или какъвто и да било друг зеленчук? През цялото време аз пиша за червенчуците а не за зеленчуците! Аз не съм нито член на ГЕРБ, нито пък на която и да е било друга партия. Намирам някои изказвания на човека Бойко за удачни и казани баш на място, но това съвсем не значи, че съм негов горещ почитател. По-скоро съм възмутен от желанието на мнозина да го видят унижен, затворен и даже убит...по същия начин се възмущавах и на отношението на мнозина към бай Цар или към Софиянски, да речем. (все пак ние, хората с дясно мислене, противно на убежденията на някои хора. не убиваме малки котенца за наслада, не ядем човешки сърца и дори и не желаем да вкараме в дрънголник нашите идейни опоненти, само защото не се съгласяваме с техните идеи)


ФИЧО:

Неприязънта ти към "граматиците" и обществените дисциплини е обяснима - там ти си един необразован човек, макар иначе природно интелигентен и остроумен. Кухненските разсъждения не могат да компенсират липсата на задълбочено разбиране на тези сложни въпроси.

АЗ:

Това ще го оставя без коментар, тъй като ако направя такъв ще е доста злъчен.
 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811181
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930