Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2013 16:47 - Пейчо, Битълс са си Битълс - и туй то
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
0



Фичо, не ти препоръчвам посещение във Велес посред лято. Там е направо пъкъл. Всички хълмове наоколо са голи-голенички ( растителността там е изсечена още по турско ) и са лъснали като задници около града. Фокусират цялата околна жега като гигантска лупа и я стоварват юмручно върху жителите на града. Имаш чувството че си в Сахара. Температурите често по това време на годината са над 30 градуса (по Целзий, ако си спомняш, де... ). Аз, лично бях там два пъти през лятото и имах чувството че всеки момент ще получа слънчев удар. Бих ти препоръчал есента или пролетта.
За най-голямо съжаление, този хубав на времето градец, сега загива с ужасяващо бързи темпове. Само за последните година-две, барем тук в Канада се изселиха (аз, барем които познавам) около тридесетина млади семейства ( потенциалното бъдеще, ужким на града ), а ако имат възможност, сигурен съм, че барем 90% от живеещите в момента там са готови да стягат куфари
. Този Велес, не е онзи който помня от само преди 20тина години...всичко се руши, работа няма, поголвно се затварят предприятия, корупция, мизерия и изобщо...последното ми посещение там беше изпълнено с разочарования. Горките хорица, освен че мрат като мухи ( ефектите на бившата "топилница" ) имат изписана една перманентна мъка по лицата. Не знам, но след завръщането си от там бях доста депресиран. Докато в София се наблюдаваше подем, надежда и положителни промени, там - в Македония, всичко някак си вървеше стремеглаво надолу. Дано от тогава ( преди 5 години) нещата да са се пооправили барем малко...но като слушам очевидци - съмнявам се. Язък за хубавите хора. Както гледам отдали са се на поеденично спасение. Кой се пише бугарин, кой заминава за тук, кой за Австралия, а бе...изобщо...а най-трагичното е, че и всеобщата атмосфера е минорна и взора надежда не види. image
* * *
12 Май 2005 23:46 Тц, Геа е керката, а председателката - Гордана Мишковска - Колева е жена ми. image
На лаптопо, запишувам кой колко чланарина должи. image
 
Пейчо, Битълс са си Битълс - и туй то. Няма други като тях. Аз обичам почти всичките им песни, но все пак най-често си пускам от албумите - "Revolver" - Eleonor Rygby, For no one, Here, There and Everywhere...Taxman...Paperback writer...а иначе за най-любимо парче...хмм...или e I"m the Walrus...Strawberry fields forever...I will...Something...hmmm...I don"t know.
image Ъ-ъ...кебапите сам ги оставил за сабота...жена ми е председателка на дружството на велешани во Канада и ке прави голем банкет со музика, кебапи, и се шо си требе. Е тамо ке се яде и пие на корем. image
Натиснете тук
Снимките на които ме няма са просто правени от самия мен. image
Зевзек, няма да забравя как на времето една доста "червена" девойка се опитваше да ме убеждава, че "Come together" била едва ли не нещо от сорта на "Елате хиляди младежи"... демек, призив за единение (в марксически контекст), докато аз се потях да и обяснявам, че става дума за "другото единение"(фройдистки контекст)...и че просто човекът си призовава партньорката към "взаимен оргазъм".(дай, демек да "свършим" заедно). Ама ти с "червени" девойки" да си нямаш разправия...леле...изкара ме какъв ли не...е бутна накрая...ама...пусто...заслужаваше ли си? image
* * *
Фичо, ами то Чърчил го е казал най-изчистено.
Аз също си спомням, че като младеж (ама хептен младеж) изпитвах някаква си възхита от бакунинизма и анархистичната волност...е...
( за моя радост) "остарях" доста рано. image
image
Другарю Стив Кинг, бихте ли извършили някои хигиенно-депаразитиращи операции*, моля, вместо да се правите на остроумен?
За какво объркване говориш, за какви пет лева? Ъ? Явно трябва, мама му стара да слагам бележки под линия, за хора като вас под всяка моя дума.
Ами, я отиди пак там, препрочети казаното от мен и "намери" скритите разлики, да го еба...леле тия хора от пародии не разбират...то бива, бива квадратност, ама то...пфюйййй...знам те, знам те..."Малка нощна музика", а? Та-ра-та-та...
_________________________________________ _______________________
*дето по-простите хора му викат: А бе, оди се пери
* * *
Здравейте, Зе Мария, Фичо, Нели, Слънчо, Айс, Пейчо, Зевзек и всички останали...поздрави и всичко най-хубаво...ей не ми остава време да ви кажа едно "Наздраве!" от инерцията на тия ми ти политпросветни начинания. image
Ами така е то, като гледам колко хорица лелеят за тоя ми ти пуст ДОСТОЕН ЖИВОТ и как са готови да им "разкажат играта на гадовете" и чак тръпки ме побиват...та затуй и аз се втелявам. image
Ама, айде, сега - наздраве!
Музикален поздрав за всички вас: The Beatles - Come together, а специално за рожденника: Whipping Post - Allman Brothers Band!
 








Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811745
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930