Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2013 18:13 - Това съм аз
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 343 Коментари: 0 Гласове:
0



До господин(госпoжа) доброжелатено учуден:

Благодаря за доброжелателните пожелания, но това в действителност е моето собствено име по паспорт. Това име ми е дадено от баща ми (лека му пръст) и с това име ме познават моите приятели, роднини, доброжелатели и зложелатели...с това име съм свикнал и добро, лошо - това е. Това съм аз.Тъй като то не е обичайно нито за България, нито за Канада, хората общуващи с мен имат известен адаптивен период, но веднъж преодолеят ли го, приемат го като всяко друго име, даже на някои започва да им харесва и не могат да си ме представят разделен от името ми.

Когато човек притежава такова неортодоксално собственно име, той е свикнал още от най-ранни детски години на алтернативни тълкувания и повярвайте ми, в последните четиридесетина години нищо оргинално и различно от онова от детските ми години не съм чул. Дали ще се казвам Иван, Драган, Петкан или Посерко е все тая - името е само етикет. Тъй като аз държа на "марковото си име" то и се стремя да го пазя чисто и неопетнено (доколкото ми е възможно, разбира се). Когато говориш от собственно име това те задължава, един вид.Ако си "анонимен" ти можеш да си кажеш каквото си щеш, можеш да се отвърнеш, можеш да боцнеш някого, да плювнеш върху друг, да скиташ в чужда кожа, един вид, без да носиш морална отговорност от казаното от теб. Има и друг вид хора - карат с един ник, докато се осерат, после го сменят с друг, мислейки си, че под него те ще бъдат други, ама не, то си личи...и пак, и пак, и пак...айде казва да почнем от начало...нов старт, един вид. Та именно затова ползувам личното си име - да ме държи на щрек, дето има една дума, защото както казват - следите остават и не искам когато след години внуците ми се разровят из бунищата на Интернет ( неминуемо ще стигнем и до това) ей така от любопитство, да се срамуват от мен.

Като препрочетох горния пасаж и си казах: Хммм, това звучи много приповдигнато и един вид наперено, помислих си , помислих си, па си рекох - ами какво като звучи - точно така го чувствувам и това си е... image




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 812181
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930