Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2013 22:18 - ЕХ, НЕВОЛьО
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 290 Коментари: 0 Гласове:
0



Ама изглежда не им се ще много на другарите да взимат власта точно в този исторически момент. Някак си по-добре, ей така от кьошето да негодуват, защото е ясно, че а се избудали народа, а са я свършили като кучето на нивата.
Айде, тия дето ще са на софрата, те са ясни, тяхната е лесна. Ще седнат там, ще топнат от тук, ще мацнат от там - ще напълнят търбуха, ама пустите му будали дето ще ги изберат ми е интересно от къде ще пълнят коремчето?
Ами реекспортен нефт - нанай си, СИВ пазар за компютеризиране с "Правец"-йок, една ми ти хранително-вкусова промишленост куцукаща криво-ляво, тук таме някое островче на осмислен капитализъм и тоя ми ти туризъм останаха.
Няма го вече големия брат да ти изкупи "Стюардесите", ортопедичните обувки и компотите от череши. И те, мамка им, искат да пушат нещо "по-така" и те "найкици" искат да обуят и на тях душичката им опорочена. Не че имат и те пари горките, ама пусто и тяхното око гладно.
Е, разбира се, ще има и такива дето ще си кажат: "Амиии, сега...голяма работа че имали вътре пръчки и миришат гадно. В края на краищата - се си е отрова. Пък ако карам български цигари - току виж съм ги и отказал.
Ама ти, Гуджо, гледам искаш, хем да имаш всичко по магазините, хем да я караш така агале-агале, като вагнерова увертюра. Е, брато, не става тая работа. Социална държава се прави с кинти. Много кинти (което е еквивалента на много бачкане). И то не там някакво си преливане на пусто в празно бачкане, ами ефективно. Бачкане произвеждащо стока, която хората искат да купят. Демек, не само че трябва да бачкаш като изоглавен, ами и да мислиш как да я пласираш тая ми ти стока, щото колкото и продуктивността на труда ти да е висока, ако продукта е, да речем, огледалца с лика на Радж Капур отзад, да ме прощаваш, ама има да се снимаш с тия огледалца. То да се гради социална държава не е като да се правим на гяволити докторчета и да се закачаме с опозицията.
Виж, не мога да оспоря факта, изнесен от "любимеца на българския народ", дето го нарича Султанчика, че болшинството от родните капиталисти са пишман капиталисти и разбират от "капиталистически отношения" точно толкова колкото и Божидар разбира. Ами, такива бяха времената. За кого Партията - майка, за кого мащеха. По-отворените се уредиха и се пребоядисаха даже по два-три пъти: и зелени беха, и сини, и жълти и к"ви ли не още ама на- ей ги, карат си БеЕмВеТата и даже учат народа на демокрация и разни такива работи. Което си е истина - истина си е.
Ама сега, да тръгне тоя ми ти любимец на султани да ми отваря очите и да ми разправя, че баш неговата шайка има отговорите - ей това виж вече ме нервира. Някак си, не си падам кой знае колко някой да ме прави на балама. Да не съм живял в онзи строй (дето вика Незнайко да не съм мизерствувал в него ) да ми разправя и да ме омайва. Ама аз, джанам - 35 години съм му сърбал попарката на това ми ти развито социалистическо общество. Ама така си е то. Тогава си беше рай за неможещите и леваците. Бачкал не бачкал - стотина-двеста лева, почивка в станцията на предприятието, кльопачка в заводския стол и каквото мо"еш да свиеш от тък нататък от държавата - все си чист кяр. Дали ще се продават тия глупости дето ги сечеш по цял ден на пресата - дреме ти на куро. Ти нали си земаш своето - и туй то. Ако си препил, нема да одиш другия ден на бачкане и толкоз. Ако нещо не си на кеф, врътваш на шефа и му казваш да го духа. Ако те изхвърлят от тук, че отидеш - там...в края на краищата самите ченгета ще те гепят на улицата и ще те вработят (ако си спомняте как беше ). Дреме ти, на теб, че цената на цветните метали била такава и таква, че вече никой не си падал по плюшени зарчета и тигърчета с клатещи се главички. Ти това си знаеш - това си бачкаш, а иначе ДЪРЖАВАТА Е ДЛЪЖНА!!!
И като видя тия плачещи за социалния рай и времето на ТОТАЛНАТА БЕЗОТГОВОРНОСТ и направо ми става жал за тях. Ето на - обърна се палачинката и той горкият за нищо не го бива. Двете му ръце - леви, каквото и да направи - все лайно. Виж ченето му чатка, като кастанети, ама к"во от туй, за плямпане - никой не плаща, дагаеба...
То за пусти социални политики си трябват мангизи. А мангизите за съжаление нито по дървета растат, та да пратиш студенти-бригадири да ги оберат преди да почнат да се учат за ръководни кадри, нито, дагаеба, се намират на улицата. Парите, принципно казано са си консервиран ползотворен труд.
А стане ли дума за труд...они си знаят: Държавата трябва да ми подсигури работа!!! И почват да обещават Божидаровци - работа ще има за всички...да бе, да - едни ще метат музея, други ще пренареждат експонатите, а трети - ще ходят да копат и намерят там още нещо. Поминък - та чак дрънка.
Ех...невольо, невольо...

image 23 Dec 2003



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 812234
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930