Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2014 13:54 - внос на либерали
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
0



Зевзече, ами да ти кажа правичката тук имаме внос на либерали. От цял свят, да го еба, прииждат - индийски либерали, китайски либерали, руски либерали...какви ли още не щеш. Дойдат значи хората и веднага тръгват да веят червения байрак: Ние - вика - равноправието така и така го разбираме.
То, както гледаш, урбанните ареи ( дето тук им викат) са фрашкани с новодошли. А, дойде някой ( аз включително ) - айде към някой метрополис ще се насочи. Искаме, дето има една дума, да сме там където се "случват" нещата, а не в някакви си рурални ареи, дето баща на син предава парче земя и всичките ония патриархалщини, дето умряха по нашите земи още когато дойдоха шумкарите на власт. Та, повечето от тия ми ти новобранци не са като мен и теб, ами си искат СИЛНА ДЪРЖАВА с много гювеч за интелигентите, много социална глазировка и изобщо както си му е реда...де...той до вчера спал в колиба, сърбал от копанка и ял пердах от локалния баровец, ама днес ти говори за разни ценности, сякаш е пето поколение политик. Така е то, бе, стават по-големи католици и от папата...та заради това и в градските райони (особено гетоидните ) е фрашкано с разбирачи на социалната тъкан. Не щат хората да бъдат експлоатирани и туй то. Те ги разбират тия ми ти "тънки работи" и заради това тук има даже и няколко комуниста и няколко марксист-лениниста които все още мечтаят за ония ми ти гошотарабски обороти дето колелото на историята щяло да врътка. А, бе, какво да ти разправям...сигурно и при вас ги има тия...тъй де, нали и незадоволените трябва да си имат някакво извинение за битуването на тази планета, в края на краищата...ами те ако не прегърнат някаква такава "универсална индулгенция" току виж че ритнали камбаната. Нека се радват хората, стига разбира се да не тръгнат пак да чупят станове, рушат дворци и тръгнат да преразпределят натрупаното от други.
image
Хасане, какво да ти кажа, брат...то на времето груповите пътувания на нашенци за цигари до Щатите и до резерватите си беше също норма ( гледам даже че и сега тук таме се наблюдават такива тенденции). Спомням си също полския амбулантен туризъм от края на миналия век, българското югославуване ( за редки, но желани стоки), както и югославското българуване ( за хубави и убийственно евтини дотирани от НРБ стоки )...изобщо хората винаги търсят оптимума и съвсем не ги обвинявам за това...ха някъде се пропука и те веднага са там като муха говнярка върху прясно изсрано лайно. Такива сме, бе, какво да правиш. image
image
Олдмад, не бе, човек...не съм пил изобщо...ама ме мързи да се редактирам и го праскам на прима виста...кой разбрал - разбрал, кой не разбрал...ами...да е разбрал, бе...нема д"си губим времето сега да ходим и да поправям граматични и стилистични грешки като учителка по български език и литература...ами, ами...ако съм в настроение някой път си позволявам тоя лукс...ама иначе...няма сми...дреме ми на кура, че някои като теб ще ме вземат за "поркан" или пък "неграмотен" или нещо трето...тъй де...кучетата ще си лаят, кервана ще си върви, дето е казал народа.
image 
25 Jan 2006



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 812349
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930