Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2013 22:50 - СЕНЕГАЛСКИ ПОЕТИ
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 269 Коментари: 0 Гласове:
0



( dedicated to Temelko Senegaleca) ;)

Французите измислили бидета и тапети,
в Италия пък правят се най-вкусните спагети.
Танзания прочута е със свой"то Серенгети,
а в Сенегал на почит са маститите поети.
По цял ден сенегалците куплети рецитират
пиеси в рими даже те по сцени репетират.
Обичат ги, бе! Тачат ги! Направо - обожават
и с разни там отличия дори ги награждават.
На млад поет за новата, дебютна стихосбирка
готови са, повярвай ми, да ти направят свирка.
Омайват се, ти казвам аз, от строфи талантливи
Поет ли си, повярвай ми - твои са всички сливи.
Но не от тези постните и дъвкани куплети -
с тях няма да успееш ти да стигнеш до минети.
Ти трябва да си надарен със сенегалско слово,
което е по-тежичко дори и от олово
(разни там странни уреди шамари да раздават,
стъписващи конструкции и разни бели птици,
а не там прозаищини - кебапчета и пици )
Те друга имат чувственност - тия ми сенегалци,
за други тарикатщини те вдигат свойте палци.
Колкото по- неясна е конструкцията твоя
толкова по-сигурно че ще си ти героя.
Сбирай там разни мидички и сенки арлекински
и причудливи тенеци , разни зурли свински
наблъскай ги в едно гърне, разбъркай ги с лъжица
и гледай как ще сърбат те от твоята паница.




 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811972
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930