Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2013 13:34 - "Скромността краси човека, ама прекалената скромност го прави да изглежда будала"
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 372 Коментари: 0 Гласове:
0



Йезуите, що аз да съм доволен, бе? Ами че то скандирането си е терапия за скандиращия, най-вече. Целият този сбор от недоволства: жената дето ти пили постоянно на хуя че си неудачник, началника дето постоянно те мъмри, тъщата която само като те погледне с оня поглед..., любовницата дето се муси, че прекарваш много малко време с нея, полицая дето те е глобил, оня капут-политик, дето те излъга на миналите избори да го избереш...а бе...всичко се кондензира в лозунга и се изплюва по посока на някой който просто не можеш органически да понасяш.
То, Оруел ги беше описал тия работи гени ално ако си спомняш: И петминутките на омразата и "four legs - good, two legs - bad"!!!"
image  

Йезуите, то заради това и моите колеги в "Строителни войски" (от ония...знаещите и чужди езици) я пееха: "Изправи се мукар от стомана"
Колкото до второто: определено мога да кажа че не страдам от прекалена скромност и си имам до известна степен там някакво си самочувствие и на всичкото отгоре дори не ме е срам да си го показвам. Не казвам, че съм "върха на сладоледа", но ще си изкривиш душата, ако не кажеш че съм много близко до него, все пак.
Не можеш да кажеш, че не съм и самокритичен. Когато намеря за какво да се критикувам (имам си кусури, разбира се ), хич и не се щадя, ама когато съм прав (може да ти звучи пресилено, но в повечето случаи съм прав ) нямам навика да "свивам опашка"...ами, ами - държа си на мнението и туй то.
"Скромността краси човека, ама прекалената скромност го прави да изглежда будала"
Така че, според мен, човек трябва да е способен да се самооценява колкото се може по-самокритично, но критика не значи само - бичуване, нали?
Нормално е, да има хора с диаметрални на моите възгледи и както виждаш, приемам доста хладнокръвно тяхното наличие. Шареността е неизменна, а може би и тя стимулира еволюцията ("бах ли го?)...ако всички бяхме еднакви, то и комунизъмът даже би бил възможен (без ташак)...хубавото е че не сме...
а това че ти миришела купчинката - ами то и гъза ти мирише, ама не го си го ампутираш, нали? image Виж с"а, копеуе,
аз Евгений да ти кажа дори не съм го виждал на живо. Знаем се "задочно" от общи приятели. Виж с Аня се знаем отлично. image ( но не в "оня" рогатия смисъл, разбира се...дето го намекваш в предишния постинг).
Няма какво да си кривя душата. На мен ми харесва как пише Дайнов и това си е. Имаме доста сходен мироглед и мога да ти кажа с ръка на сърцето, че адмирирам неговия "down to earth" начин на будителствуване. Знам че мнозина са алергични на "хора със самочувствие", но аз съм от ония които пък уважават "знаещите цената си". Не казвам, че няма кусури - ей го, например, вместо да си стои безпристрастно на тъч линията, той взе че стана партиец, да речем...слуша повече "метал" отколкото е полезно за организма и разни други там "дребни нещица", но генерално за мен е КРАЙНО ПОЛОЖИТЕЛНА ЛИЧНОСТ.
Нито ти налагам мнението си, нито очаквам да се съгласиш с него, но то е такова и туй то.
Със сигурност се знаем от "млекото" и "шапките", ама трябва да ми дадеш иширет със снимка или някакви "яташки имена" ( като да речем: Крето, Цайса, Мики...)
Наздраве и на теб и дай боже да не се дърляме безпричинно. image
image

Редактирано от - Грациан на 09/12/2004 г/ 16:18:18

Ех, тия пусти ми ти хорица дето единственно вярват на Масква. Правят, струват, все до "ПРАВДА" допират. Товарищи бе, товарищи. Чуят ли "Гаварит Масква" и тръпчици ги побиват нашите...ех, времена, времена...
И какво искаш да намекнеш, бе брато, с тая информацийка? Не мо"ем ти гепим тънкио намек, "начи...явно щот си мно"о отворен, а аз съм тъпо копеуе.
Е така е то, пустата му мегданска закалка ми липсва и туй то...е, ама сега не мо"е всички да са "селски тарикати", де...требе да си се примирим и туй то.
image

Ами? Верно? Не мо"е да бъде...що че ми пуска сърчице тогаз? ... аааааааааа...да не би он да е пе"ерас, човеко и да ми се пуща, а? Не мо"ем ги разберем тия москвичите и туй то...бе кажи си като хората...така...право в очите: Аз съм си пе"ерас и си търсим нещо...а не така: говорит Масква... в Канаде...сердца там, туй -онуй...
пфюйййй...не брато, жалам, ама не съм от вашите. Не че имам нещо против вас, ама пусто тия неща знаеш как са...или си или не си.
 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 812292
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930