Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2014 19:45 - всеки има възможността и правото да твори
Автор: gratzian Категория: Забавление   
Прочетен: 469 Коментари: 0 Гласове:
1



Ей ме, бе, чилинго. Ей ме на. Гледай с"а, копеле. Дай да ти обясним веднъж за винаги тия ми ти тънки неща, та да не се получават разни недоразумения в бъдеще:
Майсторенето на литературен текст, музикална творба, танц, пластика, картина и т.н.т са дейности свързани с малко познати ни биомеханични процеси извършващи се в мозъка на (дай да го наречем с тривиалното име) твореца. Там, горе в кората на онова ми ти сиво вещество се извършват едни ми ти йонизации, едни прегрупирания на клетки, биополета и вълни, едни такива компилирания на натрупвания от предишни натрупвания, омоткани в настоящи реминисценции и мълниеносни естетични решения, интуитивни констатации, душепречувани оценки и разни ми такива пички майни. Едни ще го направят по един начин, други по друг, но това е то творенето - абсолютно всеки го може. Е, верно при един ще се получи шедьовър, при друг нещо посредственно, а при трети даже лайна с праз.
Важното е, че тук няма дискриминация - всеки има възможността и правото да твори.
Колкото до механиката на творенето...ами за тая цел си има механици, които извършват там тяхната си работа свързана с "вторичните неща" около комерсиализирането на "творбата" - разните му там сценични работници, осветители, притежатели на картинни галерии, редактори, тонрежисьори, тоноператори, както и такива като теб - коректори.
ТОВА ЧЕ НЯКОЙ СИ Е БРЕЖЕН ГРАМАТИЧЕСКИ ИЗОБЩО НЕ ГО ПРАВИ НИТО КЛАСИК, НИТО ДАЖЕ "ПЕРО ОТ СРЕДНА ВЕЛИЧИНА. ЕДИНСТВЕННОТО КОЕТО ГО ПРАВИ Е ГРАМАТИЧЕСКИ КОРЕКТЕН. Ако това е за което той пише - ами постигнал го е, виж ако търси и нещо отвъд това...ами, хмммм...тц (това можеш да си го татуираш някъде по тялото за да си го поглеждаш при пристъпи на самовлюбеност ), както и разбира се, не всеки пишещ (като мен с много правописни и стилистични грешки) е отреден да влезне в пантеона на ИЗКУСТВОТО.
Стана ли ти ясно, да го еба, или требе да си губим още времето с тебе?
Брех, еба ти, лепката, еба ти. Влачи ти се като изгладняло ромче по следите и все напява: Чичооо, дай 10 ст"инки. Чичоооо...Чичооо, дай 10 ст"инки. Чичооо.
Ей ти, бе...ей ти 10 ст"инки, ама не искам сега да смениш плочата на: Чичоооо, дай с"а левче, чичооооо...ако имаш други лични въпроси, ами създал съм нарочна тема за това. Идваш, питаш и не зацапваш форумно пространство определено за дискусии на статии. Ясно ли е или трябва да повтарям?
image 
13 feb 2006



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gratzian
Категория: Забавление
Прочетен: 811612
Постинги: 2201
Коментари: 191
Гласове: 280
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930